۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۹۲۲۹۱
امام جمعه موقت قصرشیرین:

با حرکت در خط ولایت فقیه و عمل به وصیت شهدا پاسدار انقلاب باشیم

با حرکت در خط ولایت فقیه و عمل به وصیت شهدا پاسدار انقلاب باشیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام شامحمدی گفت: حفظ نظام در مقابل دشمنان به وظیفه ملی همه تبدیل شده است، باید با حرکت در خط ولایت فقیه و عمل به وصیت شهدا پاسدار این انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام قصرشیرین به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز با حضور امام جمعه موقت این شهرستان و جمعی از فرماندهان و پرسنل انتظامی برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در این مراسم اظهار داشت: تنها راه حفظ اقتدار و پیشرفت کشور تداوم و ادامه راه شهیدان می باشد و باید در زندگی خویش سیره این عزیزان را سرمشق خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: حفظ نظام در مقابل دشمنان و توطئه گران امروز به وظیفه ملی همه ما تبدیل شده است، باید با حرکت در خط ولایت فقیه و عمل به وصیت شهدا پاسدار این انقلاب باشیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تشریح کرد: با توجه به افزایش هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمن امروز جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا تنها با این روش است که می توان فتنه های پی در پی دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی را خنثی کنیم.

حجت الاسلام شامحمدی اظهار داشت: بنابراین باید در ناتوی فرهنگی و عقیدتی که دشمنان علیه این نظام و ملت به راه انداخته اند بسیار هوشمندانه و با بصیرت عمل کنیم و اجازه ندهیم که شعائر ملی و مذهبی توسط دشمن کمرنگ و خدایی ناکرده از بین برود./1400/پ210/

ارسال نظرات