۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۹۲۴۳۷
سردار نقدی:

ارزش خدمات رسانی بسیجیان به مردم از هرکاری بالاتر است

ارزش خدمات رسانی بسیجیان به مردم از هرکاری بالاتر است
مازندران - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به خدمت رسانی صادقانه بسیج در کشور گفت: بسیج نعمتی برای کشور است و باید این نعمت را به صورت شایسته حفظ کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، آیین کلنگ زنی آغاز احداث پنج مجتمع مسکونی شهید سلیمانی سپاه کربلا با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان آمل برگزار شد.
 
ارزش خدمات رسانی بسیجیان به مردم از هرکاری بالاتر است
 
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در این مراسم، با اشاره به این که بسیج  و نیروهای جوان و نوجوان در لباس بسیج خدمت خالصانه دارند، سرمایه کشور هستند، گفت: بسیج نعمتی برای کشور است و باید این نعمت را به صورت شایسته حفظ کرد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: بسیجیان در پایگاه های بسیج در حال جذب نوجوان و جوانان هستند و ارزش کار بسیجیان از هرکاری بالاتر است و بسیج هدایتگر نسل جوان است.
 
سردار نقدی با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی علیه نسل جوان افزود: با هدایت های رهبری معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی دولتمردان و همکاری بسیجیان تداوم خدمت به مردم ادامه دارد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان این که بسیج بصورت شبانه روزی بی مزد و منت وقت خود را برای جوانان می گذارد، خاطرنشان کرد: باید قدر بسیجیانی که برای دفاع از انقلاب و نظام در همه میدان ها فعال هستند، دانست.
 
به گفته سردار نقدی باید بسیجیان، جوانان پاک و انقلابی را با فراهم کردن امکانات ورزشی و فرهنگی در برابر هجمه‌های  انحرافی دشمن حفظ کرد.
 
سپاه در ساخت واحد‌های مسکونی نقش تسهیل‌گری دارد
 
سردار مسلمی در این آئین ضمن تبریک آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(اروحناه فداه) با اشاره به ساخت 60 واحد مسکونی برای پرسنل و پایوران سپاه کربلا در شهرستان آمل که نیاز به مسکن دارند،گفت: این واحدهای مسکونی برای پایوران شهرستان آملی است.
 
فرمانده سپاه کربلا افزود: سپاه در امور ساخت واحدهای مسکونی نقش تسهیلگری دارد و کل واحدها با قیمت کارشناسی شده خریداری شده است. 
 
سردار مسلمی اضافه کرد: سپاه کربلا با تسهیل ،۵ تا ۱۰ درصد حداقل قیمت این واحدها را در اختیار بسیجیان قرار داده است.
 
سردار مسلمی ادامه داد: ساخت واحدهای مسکونی به صورت قاعده و قانون است و تمامی کارهای کارشناسی انجام شده است.
 
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ساخت سوله ورزشی در کنار مجمتع مسکونی خاطرنشان کرد: ساخت سوله ورزشی و فرهنگی و مسائل مرتبط با آن از تعهدات سپاه است که در دستور کار قرار دارد./950/د101/
ارسال نظرات