۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۹۲۴۷۲
حجت الاسلام بهرامی:

امکان بررسی و تصویب موضوعات مرتبط با فضای مجازی فراهم شد

امکان بررسی و تصویب موضوعات مرتبط با فضای مجازی فراهم شد
رئیس انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه گفت: در راستای تصویب کمیته تخصصی مدارج سطح ۳ «دین و فضای مجازی» امکان بررسی و تصویب موضوعات مرتبط با فضای مجازی فراهم گردیده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین بهرامی رئیس انجمن مطالعات فضای مجازی، عنوان کرد: طلابی که موفق به گذراندن سطوح عالی دروس حوزه شده اند، امکان انتخاب موضوعات مصوب کمیته دین و فضای مجازی جهت نگارش پایان نامه، برایشان فراهم شده است.

وی افزود: تا کنون موضوعاتی که در این زمینه ارائه می شد، نوعا بدلیل عدم وجود کمیته علمی مرتبط امکان بررسی دقیق در خصوص فضای مجازی برای طلاب مقدور نبود.

حجت الاسلام بهرامی، تصریح کرد: طلاب در صورتی  که تمایل به نگارش پایان نامه در موضوعات فضای مجازی داشته باشند جهت دریافت موضوع همچنین ارتباط با اساتید مشاور و راهنمای دارای تخصص در این رشته می‌توانند با مراجعه به دفتر این کمیته مراحل دریافت موضوع مصوب را در سریعترین زمان ممکن بگذرانند.

وی ادامه داد: تا کنون موضوعاتی که در زمینه فضای مجازی ارائه می شده، توسط اعضای سایر کمیته های مدارج علمی بررسی می گردیده است.

رئیس انجمن مطالعات فضای مجازی یادآور شد: امید است با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی و ورود طلاب به این عرصه، گام مهمی در خصوص پژوهش دین در فضای مجازی میان نخبگان حوزوی برداشته شود.

لازم به ذکر است: بر اساس مصوبه شورای مدارک علمی حوزه، اعضای کمیته علمی مدارج علمی سطح ۳ «دین و فضای مجازی» عبارتند از: حجج اسلام و آقایان، حمید شهریاری، عبدالمجید واسطی، قاسم ترخان، بهروز مینائی و محمد حسین بهرامی. همچنین حجج اسلام حسن یوسف زاده و علیرضا طالب پور بعنوان عضو علی البدل معرفی شده‌اند.

علاقه مندان می توانند برای دریافت مشاوره در خصوص موضوعات پیشنهادی و اساتید راهنما و مشاور، از طریق آدرس زیر اقدام نمایند.

ارسال نظرات