۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۹۲۵۰۶

تقدیر امام جمعه از روشندلان موفق / درخواست نوجوان نابینا برای تحصیل در حوزه

تقدیر امام جمعه از روشندلان موفق / درخواست نوجوان نابینا برای تحصیل در حوزه
همدان ـ  در مراسمی به مناسبت روز عصای سفید، امام جمعه همدان از تعدادی از روشندلان موفق در استان تقدیر کرد. 

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز از تعدادی از روشندلان موفق همدانی در عرصه های مختلف به مناسبت روز عصای سفید تقدیر کرد.

در این مراسم پنج نفر از روشندلان موفق در عرصه حفظ قران کریم، معلم قرآن، نخبه علمی، قهرمان ورزشی و یکی از نوجوانانی که حضور جدی و فعالی در نماز جمعه دارد توسط امام جمعه همدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

امام جمعه همدان در این مراسم با تقدیر از همت و اراده این افراد، اظهار داشت: افراد حاضر در جلسه با اراده خود ثابت کردند کسانی می توانند به قله های موفقیت دست پیدا کنند و معلولیت مانعی برای دستیابی به اهدافشان نبوده و نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم برای معلولان اقدامی جدی انجام دهند، گفت: معلولان دارای استعدادهای بسیاری هستند که تنها جمع کوچکی را امروز در این جلسه مشاهده می کنیم، اما اگر شرایط حضور و حمایت از آنها توسط مسئولان فراهم شود، قطعا شاهد موفقیت های بیشتری از این عزیزان در سراسر کشور خواهیم بود.

نکته جالب در این جلسه حضور نوجوان روشندل فعال در نماز جمعه بود که علاقه زیاد او به سخنرانان مذهبی و روحانیت، باعث شده تا حضور و تحصیل در حوزه علمیه تبدیل به یکی آرزوهای او شود، اما به دلیل معلولیت نتوانسته به این خواسته خود برسد و لذا در این جلسه از امام جمعه همدان خواستار فراهم کردن شرایط حضور در حوزه شد./د101/

ارسال نظرات