۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۲۵۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بخش عمده مشکلات کشور مربوط به داخل است

بخش عمده مشکلات کشور مربوط به داخل است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین پیشنمازی، عمده مشکلات کشور را مربوط به داخل دانست و گفت: مسؤولان باید از همه توان و ظرفیت خود در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید صادق پیشنمازی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان سوادکوه بخش زیراب، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، درمورد شخصیت جهانی حضرت مهدی(عج)، اظهارداشت: حضرت حجت یک حقیقت منحصر به شیعه نیست بلکه بین‌الادیانی و حتی بودایی‌ها نیز تحت عنوان حضور شخصیتی در آخرالزمان متفق هستند.

وی، موضوع وقف را به عنوان یکی از موضوعات مهمی که موجب برکت زندگی می‌شود برشمرد و افزود: وقف موضوع مهمی است که عمل به آن به زندگی برکت می‌بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین پیشنمازی بر ضرورت عمل به وقف در جامعه تأکید کرد و گفت: مازندران دارای موقوفات زیادی است که اگر همت و زنده شوند، مسائل مختلفی حل می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بخش زیادی از مشکلات کشور را مربوط به داخل دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید از همه توان و ظرفیت خود در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کنند و یکی از مباحث کلان مازندران پوشش سبز آن است که باعث شده خیلی از مشکلاتش دیده نشود.

وی، انتقال و معرفی مشکلات را راهکاری مهم برای دیده شدن آن برشمرد و گفت: باید به گونه ای تلاش شود تا واقعیت‌ها منتقل و پشت صحنه‌ها مشخص شود و این مسأله موجب رفع بسیاری از مشکلات و موانع خواهد شد.

حجت الاسلام محمدزمان رضایی، امام‌جمعه شهرستان سوادکوه بخش زیراب نیز ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر امام‌زمان(ع)، این روز را غدیر دیگری توصیف کرد و گفت: امروز غدیر دیگر و روز معرفت، محبت، میثاق و عهد و پیمان با ولی خدا است.

وی، دوران امام‌حسن عسکری(ع) را فرصتی برای پذیرش غیبت در شیعیان دانست و اظهارداشت: امام حسن عسگری(ع) در تلاش بودند تا زمینه غیبت را آماده کنند و مردم را به وکلای خود ارجاع می‌دادند.

استاد حوزه علمیه افزود: اگر می‌خواهیم محبت و معرفت به امام داشته باشیم باید محبت و معرفت نسبت به نائب امام زمان وجود داشته باشد.

امام‌جمعه زیراب سوادکوه، انقلاب اسلامی ایران را مصداق بارز پذیرش نائب امام زمان دانست و تصریح کرد: بعد هزار و صد سال مردم فرمان جهاد ولی‌فقیه خود در دهه ۶۰ که حکم کفایی می‌دهد را پاسخ داده و انقلاب اسلامی ایران مصداق با ارزش پذیرش نائب امام‌زمان است و این نشان دهنده بصیرت و بلوغ سیاسی شیعه است.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر این که مطالبات مردمی باید پیگیری شود، تصریح کرد: دشمن دست از دشمنی برنداشت بلکه نقشه‌های جدیدی علیه ما طراحی می‌کند و ما باید با تلاش بیشتر از مشکلات عبور کنیم./950/د101/

ارسال نظرات