۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۹۲۹۳۵
از سوی دفتر فقه معاصر مطرح شد؛

فراخوان نقد سند توصیه نامه اخلاق هوش مصنوعی یونسکو

فراخوان نقد سند توصیه نامه اخلاق هوش مصنوعی یونسکو
فراخوان علمی نقد سند توصیه نامه اخلاق هوش مصنوعی یونسکو از سوی دفتر فقه معاصر انجام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، قابل توجه اساتید، طلاب و دانشجویانی که در زمینه ارتباط هوش مصنوعی با علوم انسانی و اخلاق هوش مصنوعی، تخصص و مطالعات گسترده دارند، فراخوان علمی نقد سند توصیه نامه اخلاق هوش مصنوعی یونسکو از سوی دفتر فقه معاصر انجام شد.

دفتر فقه معاصر با همکاری شما اندیشمندان محترم قصد دارد نقدی جامع نسبت به «پیش نویس نهایی توصیه نامه یونسکو درباره اخلاق هوش مصنوعی» و پیشنهاد توصیه نامه جایگزین در این موضوع را تنظیم کند.

مجموع نقدها و پیشنهادات در اختیار وزرات خارجه قرار خواهد گرفت تا در اجلاسیه یونسکو که در اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد، موضع گیری مناسب و پیشنهادات جایگزین نسبت به این موضوع از طرف جمهوری اسلامی ایران ارائه شود.

بعد از این مرحله، نقدهای منتخب همراه با ترجمه توصیه نامه مزبور در کتابی توسط دفتر فقه معاصر منتشر خواهد شد.

ترجمه پیش نویس نهایی توصیه نامه یونسکو درباره اخلاق هوش مصنوعی، توسط دفتر فقه معاصر آماده شده است.
این ترجمه در اختیار محققین محترم که رزومه و توانمندی ایشان مورد تایید دفتر فقه معاصر باشد، قرار خواهد گرفت تا نقد و پیشنهاد خود را تنظیم کرده و به دفتر فقه معاصر ارسال کنند.

همچنین نقدها و پیشنهادهای جایگزین فارغ از اینکه در کتاب چاپ شوند، مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که طلاب و دانشجویان از امروز تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ فرصت دارند که رزومه علمی و توضیح کاملی از توانمندی خود در ارتباط با موضوع را به ادمین کانال دفتر فقه معاصر ارسال کرده تا در صورت تایید از طرف دفتر با ایشان تماس گرفته شود.

ارسال نظرات