۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۹۳۰۲۴
آیت‌الله علوی گرگانی:

نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آنها است

نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آنها است
حضرت آیت الله علوی گرگانی بر ضرورت حضور مسؤولان در میان مردم تأکید کرد و گفت: نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آنها است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، صبح امروز در دیدار محمد باقر قالیباف، رییس مجلس  شواری اسلامی با اشاره به وضعیت کشور، گفت: در حال حاضر کشور در شرایطی قرار گرفته است که نیاز بسیار به کمک و مساعدت دارد که البته شما به تنهایی نمی توانید و همه ما باید به حل آن کمک کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایطی هستیم که چند مطلب حساس باید رعایت شود، عنوان کرد: در وهله اول سعی کنید همواره میان مردم باشید یعنی علاوه بر حفظ تقوا سعی کنید میان مردم باشید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزود: اوایل انقلاب که پیروز شدیم، رؤسایی انتخاب شدند و زمانی که به گرگان رفتم دیدم جلساتی برگزار می شود که رؤسای مهم مملکتی هم باید حضور داشته باشند لذا تذکر دادیم مسئولان همواره باید در میان مردم باشند تا آنها شما را ببینند، دلگرم شوند و به شما کمک کرده و تنهایتان نگذارند از این رو به درد دل مردم گوش دهید تا بدانید چه می خواهند؟

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: از پیامبر(ص) و امام(ع) روایتی درباره شکر نعمت است که ایشان فرمودند بهترین راه شکر هر نعمتی این است که در همان راهی که خدا می خواهد مصرف شود. اگر نارضایتی از سوی مردم وجود دارد به دلیل این است که حق مردم داده نشده پس باید میان آنها باشیم و حق مردم را ادا کنیم.

وی همچنین مسأله فرهنگ جامعه را بسیار مهم خواند و افزود: همه دنیا روی فرهنگ می گردد و اگر فرهنگ جامعه ای از دست برود به فاصله گرفتن مردم از مسئولان می انجامد که بالاترین عذاب است. کار باید به دست مردم پیش برود لذا اگر آنها کنار مسئولان نباشند کاری از پیش نخواهد رفت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی و معیشتی خاطرنشان کرد: وقتی خبردار شدم افراد لایقی در رأس کار آمده اند خوشحال شدم و اکنون انتظار داریم هرچه زودتر آثار و برکات این حضور را ببینیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
چقدر تکان دهنده
1
0