۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۹۳۰۵۴
رییس ستاد عتبات و عالیات خوزستان خبر داد؛

استقرار موکب‌های اربعینی در مناطق زلزله‌زده اندیکا

استقرار موکب‌های اربعینی در مناطق زلزله‌زده اندیکا
خوزستان ـ حجت الاسلام موسوی گفت: موکب‌های اربعینی در مناطق زلزله‌زده اندیکا مستقر شده اند و با استفاده ظرفیت آنها، خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان از زلزله در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد عتبات و عالیات خوزستان با اشاره به استقرار مواکب اربعینی در مناطق زلزله‌زده و دورافتاده عشایری شهرستان اندیکا، اظهارداشت: این مواکب با استفاده از همه ظرفیت خود، مشغول خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان از زلزله هستند.

وی گفت: موکب‌های اربعین اقلام مورد نیاز و ضروری شامل چادر، پتو، مخزن آب، موکت، مواد غذایی و لباس گرم را بین مردم زلزله‌زده اندیکا توزیع خواهند کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در ادامه با اشاره به اینکه موکب‌های اربعین تا زمانی که نیاز باشد با حضور در منطقه، به مردم زلزله‌زده اندیکا خدمت‌رسانی خواهند کرد، گفت: موکب‌های اربعین در کنار جمعیت هلال‌احمر، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و گروه‌های جهادی مشغول تأمین نیازهای مردم آسیب‌دیده اندیکا هستند.

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه اوایل هفته جاری نیز محموله امدادی و کمک‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به منطقه زلزله‌زده اندیکا ارسال شد، گفت: إن‌شاءالله بتوانیم با حمایت مردم، این قبیل کمک‌ها را افزایش دهیم./د101/

ارسال نظرات