۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۹۳۱۳۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دولتمردان آثار تحریم ها را با تلاش و رفع موانع تولید خنثی کنند

دولتمردان آثار تحریم ها را با تلاش و رفع موانع تولید خنثی کنند
هرمزگان - حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: امروز وظیفه دولتمردان این است که آثار تحریم ها را با تلاش و کار مضاعف و با رفع موانع تولید خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: وحدت و انسجام مسلمانان جهان جزو سیره تربیتی پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) و از مسائل ضروری روز جوامع اسلامی است که همه یکپارچه و هماهنگ حول این محور حرکت کرده و از مسائل تفرقه انگیز دوری کنند.

وی بیان داشت: این وظیفه آحاد مسلمانان جهان اسلام است که نگذارند توطئه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی موجب لطمه به جهان اسلام شود.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: همه ما چه شیعه و چه اهل سنت باید به اندیشه ها و اعتقادات و باورهای همدیگر احترام بگذاریم چرا که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب توهین به اعتقادات و مقدسات اهل سنت حرام است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآورشد: امروز در مسیر انقلاب اسلامی بدنبال ایجاد یک تمدن بزرگ اسلامی هستیم که این تمدن برای برای دنیای اسلام است و ملت ایران امروز پرچم دار و پیشگام این تمدن سازی هستند.

وی گفت: در این تمدن نوین اسلامی برای اینکه دست دشمن و جنایتکاران را از کشورمان کوتاه کنیم و به عزت و سربلندی دست یابیم، باید شیعه و اهل سنت، اقوام و طائفه ها و جغرافیای جهان اسلام مشارکت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «رفع تحریم ها دست دشمن است اما خنثی کردن آن دست خودماست»، گفت: امروز وظیفه دولتمردان این است که آثار تحریم ها را با تلاش و کار مضاعف و با رفع موانع تولید خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: اعتماد به ظرفیت های داخلی کشور، حفظ وحدت و انسجام جامعه، کاهش وابستگی به نفت، فرآوری محصولات به جای خام فروشی، ایجاد درآمدهای پایدار، گسترش صنعت کشاورزی ومعادن و تقویت دیپلماسی سیاسی و منطقه ای از ابزارهای رفع تحریم و کوتاه کردن دست نظام استکباری از کشورمان است که این امر باهمکاری قوای سه گانه و همه ملت ایران محقق می شود.

ارسال نظرات