۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۹۳۲۱۹
امام جمعه شهرستان دالاهو:

جهاد تبیین اصلی ترین وظیفه روحانیت است

جهاد تبیین اصلی ترین وظیفه روحانیت است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: جهاد تبیین اصلی ترین وظیفه روحانیون است که در زمان کنونی با استفاده از فرصت ایجاد شده باید به اقناع اذهان مخصوصا جوانان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تجلیل از مبلغین و مبلغات شهرستان دالاهو امروز به مناسبت هفته ایام فرخنده ولادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در این مراسم اظهار داشت: جهاد تبیین اصلی ترین وظیفه روحانیون است که در زمان کنونی با استفاده از فرصت ایجاد شده باید به اقناع اذهان مخصوصا جوانان پرداخت.

امام جمعه شهرستان دالاهو ادامه داد: در شرایط کنونی جایگاهی که مبلغین دینی در سطح جامعه به ویژه مناطق دور افتاده ایفا می کنند، کاری جهادی و ایثارگونه است و کار این عزیزان از بسیاری جهات در حوزه فرهنگ و معنویات بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه شهرستان دالاهو در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از همه مبلغین به لزوم رفع موانع تبلیغی و ارتقاء سطح کیفی و کمی تبلیغی شهرستان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام کریمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو نکاتی در مورد لزوم سازماندهی امور تبلیغات نکاتی را بیان داشت.

حجت الاسلام کریمی گفت: باید در امور تبلیغی برنامه ریزی ها کاملا اصولی و از روی نیازشناسی باشد، از سوی دیگر باید از مبلغین دینی استفاده کنیم که از علم و قدرت سخنوری بالایی برخوردار باشند، زیرا در عصر کنونی شبهات زیادی توسط دشمن در جامعه انتشار یافته است که نیازمند پاسخگویی می باشند.

براساس این گزارش، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهر (س) کرندغرب نیز در این جلسه مطالبی درباره فعالیت مبلغات در سطح شهرستان بیان کرد./1400/

ارسال نظرات