۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۹۳۲۳۴
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی:

رسانه های استکباری و صهیونیستی به دنبال خدشه دارکردن وحدت هستند

رسانه های استکباری و صهیونیستی به دنبال خدشه دارکردن وحدت هستند
استاد حوزه‌های علمیه گفت: گروه اقلیتی که بعضاً از سوی رسانه‌های استکباری و صهیونیستی هم حمایت می‌شوند به دنبال خدشه وارد کردن وحدت و انسجام مسلمین می‌باشند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت به خصوص ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) ابراز داشت: آنچه مسلم است این که تقویت انسجام و وحدت میان مسلمین بر محوریت قرآن و عترت به ویژه شخصیت نازنین رسول الله(ص)، بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

وی افزود: تجربه سالیان اخیر به وضوح نشان داده که دشمن می داند در راستای ضربه زدن به امت اسلامی، باید از طریق تفرقه انداختن میان پیروان مذاهب وارد شود و به همین خاطر است که در سال های گذشته جریان استکبار، پدیده های شومی چون داعش را ایجاد و تقویت کرد.

این استاد حوزه همچنین با تأکید بر لزوم اهتمام بزرگان و نخبگان شیعه و سنی در راستای تقویت وحدت و انسجام میان امت اسلامی خاطرنشان کرد: به لطف الهی اکثریت شیعیان و اهل تسنن در دنیا به دنبال تقویت وحدت و برادری هستند و گروه اقلیتی که بعضاً از سوی رسانه های استکباری و صهیونیستی هم حمایت می شوند به دنبال خدشه وارد کردن به این وحدت و انسجام می باشند.

ارسال نظرات