۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۹۳۳۹۸

نشست توجیهی طلاب متقاضی مسکن پروژه «پنجتن» در مشهد برگزار شد

نشست توجیهی طلاب متقاضی مسکن پروژه «پنجتن» در مشهد برگزار شد
نشست توجیهی طلاب متقاضی مسکن پروژه «پنجتن» مشهد با حضور معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و طلاب متقاضی مسکن برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست توجیهی طلاب متقاضی مسکن پروژه «پنجتن» مشهد با حضور معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و طلاب متقاضی مسکن برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات در حوزه مسکن گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امر مسکن را در اولویت ارائه خدمات قرار دادیم.

وی افزود: ساخت مسکن پرهزینه و زمان‌بر است و اگر امروز اقدام مؤثری انجام ندهیم بعداً با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم شد.

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: مرکز خدمات در حوزه مسکن با پیمانکاران و سازندگان مسکن قرارداد می‌بندد و تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های استانی و خیرین خرید مسکن طلاب را تسهیل کند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از نیمی از جامعه هدف مرکز خدمات حوزه فاقد مسکن هستند و سیاست مرکز خدمات حمایت از مسکن طلاب در مناطق کم برخوردار و حمایت از مسکن اساتید و نخبگان در شهرهای بزرگ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیر مرکز خدمات استان نیز در ابتدای این نشست بیان کرد: اساتید و نخبگان حوزه همواره در اولویت ارائه خدمات بوده و طرح هدفمندی خدمات در این مرکز اجرا می‌شود.

وی افزود: مسکن از مهم‌ترین معضلات جامعه است و بیش از 4000 نفر از طلاب استان فاقد مسکن هستند.
مدیر مرکز خدمات استان بیان کرد: با رایزنی‌های مرکز خدمات تعدادی از واحدهای مسکونی پروژه «پنجتن» و «زندگی» به اساتید و نخبگان حوزه اختصاص پیدا کرده و منابع این پروژه از محل آورده طلاب و وام تأمین می‌شود.

شایان‌ذکر است در پایان این نشست، مسئولان مرکز خدمات به پرسش‌های متقاضیان پاسخ داد.

آقایان دانش معاون مسکن و مهندس سیبویه مسئول امور خدمات مسکن مرکز خدمات استان از حاضرین نشست بودند.

ارسال نظرات