۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۹۳۴۱۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

مردم فریب سیاه نمایی دشمن علیه واکسن‌های ایرانی کرونا را نخورند

مردم فریب سیاه نمایی دشمن علیه واکسن‌های ایرانی کرونا را نخورند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دشمن علیه تولیدات داخلی کشور به ویژه واکسن کرونا، سیاه نمایی هایی را انجام می دهند که نباید هموطنان فریب این شایعات بخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، در دیدار جمعی از کادر بهداشت و درمان کرمانشاه اظهار داشت: در حدود از 20 ماه از اپیدمی کرونا در کشور می گذرد و در این مدت بیش از 125 هزار از هم وطنان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: همچنین در طول این مدت ما تعداد زیادی از نیروهای کادر درمان و بهداشت کشور را نیز بر اثر کرونا از دست داده ایم و نباید اجازه دهیم که وضعیت این ویروس منحوس در کشور این چنین باقی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با انتقاد از کاهش آمار واکسیناسیون در برخی از استان های کشور تأکید کرد: متاسفانه برخی از شایعه سازان که جان انسان ها برای آنان هیچ ارزشی ندارد، با به راه انداختن یک فضای مسموم تبلیغاتی علیه واکسن های کرونا، به دنبال کاهش انجام واکسیناسیون در کشورمان هستند که نباید فریب این دروغگویان و کذابان را بخوریم.

این عالم کرمانشاهی در ادامه ابراز کرد: با وجود تحریم های همه جانبه، نخبگان و متخصصان ایرانی در بحث ساخت واکسن کرونا کارنامه بسیار درخشانی دارند و همین امر باعث شده است که دشمنان علیه تولیدات داخلی کشور به ویژه واکسن هایی همانند برکت و... سیاه نمایی هایی را انجام دهند که برخی از هم وطنان فریب این شایعات را خورده اند که این تاسفبار است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: از هم وطنان به ویژه مردم کردستان درخواست داریم که نخست برای سلامتی خود و نیز سلامتی دیگر هم وطنان و هم استانی ها نسبت به انجام واکسیناسیون علیه کرونا اقدام کنند، تا ان شاء الله شاهد عادی شدن اوضاع جامعه شویم زیرا استمرار این وضعیت به زیان همه ما خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در بحث کرونا همانند پایمال کردن حقوق دیگران است، خاطرنشان کرد: کسانی که نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بی تفاوت هستند عملا حق الناس را پایمال می کنند که این گناهی بزرگ از نگاه دین و شریعت است./1400/پ210/

ارسال نظرات