۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۹۳۴۶۰
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه:

کلاس های طلاب پایه اول تا سوم مدرسه امام خمینی حضوری برگزار می شود

کلاس های طلاب پایه اول تا سوم مدرسه امام خمینی حضوری برگزار می شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام بیات گفت: کلاس های درس طلاب پایه اول تا سوم مدرسه حضرت امام خیمنی(ره) در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اکبر بیات امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کنار سایر مراکز آموزشی، کلاس های درس مدارس علمیه نیز با توجه به شرایط کرونایی جامعه دچار تعطیلی شدند و کماکان برگزاری کلاس ها براساس دستورالعمل های ستاد ملکی کرونا مدیریت می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) نیز پیرو دستورالعمل های بهداشتی روند تحصیلی خود را تاکنون ادامه داده است.

حجت الاسلام بیات در ادامه سخنان خود بیان داشت: در سال تحصیلی جدید و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته شده، طلاب پایه اول، دوم و سوم به حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس های درس حضور پیدا می کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) کرمانشاه افزود: ولی پایه های چهارم تا هشتم این مدرسه به صورت مجازی ـ حضوری برگزار می شود، یعنی طلاب در صورت احساس نیاز می توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و یا اینکه در فضای مجازی آموزش ها را دنبال می کنند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: طبق آمار موجود بیشتر طلاب این مدرسه واکسن کرونا را دریافت نموده اند و تعداد دیگری نیز در حال انجام این مهم هستند.

حجت الاسلام بیات با اشاره به اینکه هیچ الزامی برای تزریق واکسن کرونا برای طلاب نیست، گفت: همه وظیفه داریم که در برابر این ویروس منحوس خود را واکسینه کنیم تا شاهد بازگشت اوضاع به حالت عادی باشیم، بنابراین از طلاب درخواست می کنیم که توجه کافی به این موضوع داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: هیچ پایگاه یا مرکز خاصی برای واکسیناسیون طلاب این مدرسه در نظر گرفته نشده است و عزیزان می توانند با مراجعه به پایگاه ها و مراکز موجود در سطح شهر، نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نمایند./1400/پ210/

ارسال نظرات