۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۹۳۴۶۷

چند انتصاب جدید در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

چند انتصاب جدید در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
مراسم معارفه معاون مسکن و معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سرپرست بنیاد فرهنگی الهادی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،در مراسمی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولان این مرکز برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید علا رفیعی به عنوان معاون مسکن مرکز خدمات معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسین جعفریانی معاون سابق مسکن مرکز قدردانی شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی به عنوان معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات معرفی شد و از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز معاون سابق این معاونت تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم همچنین از مصطفی آراسته مدیر عامل سابق بنیاد فرهنگی الهادی قدردانی شد و حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز به عنوان سرپرست این بنیاد معرفی شد.

در ابتدای این مراسم رئیس مرکز خدمات ایجاد تحول در بخش‌های مختلف مرکز را مهم‌ترین عامل جابجایی مدیران عنوان کرد و گفت: نیروهای جدید باعث ایجاد روحیه در سازمان می‌شوند و این جابجایی‌ها باعث رشد سازمان و همچنین رشد فرد می‌شوند.

وی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز در معاونت منابع انسانی مرکز خدمات قدردانی کرد و گفت: ساختمان‌های اداری مراکز استانی، پشتیبانی از بخش‌های مختلف مرکز و انضباط مالی حاکم بر مرکز از جمله دستاوردهای معاونت منابع انسانی و مالی مرکز در چند سال گذشته بوده است و امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز خدمات با قدردانی از معاون سابق مسکن مرکز خدمات گفت: حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی سابقه خوبی در ستاد مرکز خدمات و مراکز استانی قم و تهران داشته اند و اشراف کامل و جامعی به مجموعه دارند.

وی گفت: ارتقای نیروی انسانی مرکز و توجه به بحث آموزش و تکریم طلاب و کارکنان و توجه کامل به ضوابط و قوانین مرکز خدمات از جمله انتظارات از معاون جدید نیروی انسانی مرکز خدمات است.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی به معرفی معاون جدید مسکن مرکز اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام و المسلمین رفیعی سابقه طولانی در بحث مسکن داشته و ارتباط مناسبی با سازمان و مجموعه‌های مرتبط با مسکن دارند و امیدواریم در این مجموعه موفق باشند.

در ادامه، وی به برنامه‌های مرکز خدمات در گسترش فعالیت‌های بنیاد الهادی و ارتقای این بنیاد اشاره کرد و حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز را به عنوان سرپرست این بنیاد معرفی و از زحمات آقای آراسته مدیر عامل سابق بنیاد قدردانی کرد.

رئیس مرکز خدمات گفت: فعالیت‌های ارزشمندی در بنیاد الهادی انجام شده شایسته تقدیر است و امیدواریم آقای آراسته همچون گذشته به عنوان نیرویی مؤثر در این بنیاد در کنار حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز حضور داشته باشند و از تجربیات ایشان برای تحقق اهداف بنیاد استفاده شود.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز با قدردانی از اعتماد رئیس مرکز خدمات گفت: ان شاء الله فعالیت‌هایمان در مرکز خدمات مرضی رضای خداوند باشد و بتوانیم برنامه‌هایی که مدنظر است در بنیاد الهادی محقق کنیم.

وی با اشاره به تجربیات آقای آراسته مدیر عامل سابق بنیاد الهادی در مرکز خدمات و بنیاد، ابراز امیدواری کرد بتوانیم از تجربیات ایشان در این بنیاد به خوبی استفاده کنیم.
معاون سابق منابع انسانی و مالی مرکز خدمات از تمامی همکاران خود در این معاونت تشکر کرد و به معاون

جدید این معاونت تبریک گفت و برای همکاری با معاون جدید برای تحقق اهداف مرکز در خدمت رسانی به طلاب و روحانیون اعلام آمادگی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی نیز در سخنانی با تشکر از اعتماد مجدد رئیس مرکز خدمات گفت: هرچند مایل بودم که به صورت مستقیم در خدمت طلاب باشم ولی ریاست مرکز تأکید داشتند که با واسطه توفیق خدمتگزاری را داشته باشم و امیدوارم بتوانم خدماتی درخور و شایسته‌ی مرکز خدمات و طلاب انجام دهم.

وی از مدیران سابق معاونت منابع انسانی مرکز خدمات تشکر کرد و گفت: در 30 سال گذشته مرکز خدمات در زمینه منابع انسانی به موفقیت‌هایی دست یافته و توانسته است بخشی از استانداردهای ملی را در منابع انسانی کسب کند.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات از تمامی همکاران این معاونت برای همراهی در رفع مشکلات مسکن طلاب در یک سال گذشته قدردانی کرد.
وی همچنین برای حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز در بنیاد الهادی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی از اعتماد رئیس مرکز خدمات تشکر کرد و گفت: از خداوند می خواهم توانی به ما بدهد که بتوانیم در خدمت‌گزاری به طلاب و تحقق تمامی برنامه‌های معاونت مسکن موفق باشیم.

وی گفت: معاونت مسکن با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند برنامه‌های ریاست مرکز در بحث مسکن را عملیاتی کند و خدا را شاکرم که توفیقی داد که در خدمت طلاب باشیم و از خداوند مدد می‌خواهیم که شرمنده طلاب نباشیم.

آقای آراسته مدیرعامل سابق بنیاد الهادی نیز در سخنانی به مدیر عامل جدید این بنیاد تبریک گفت: سوابق کاری حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز برای ما پوشیده نیست و مطمئناً با حضور ایشان در بنیاد شاهد گسترش و به ثمر رسیدن اهداف و برنامه‌های جدید مرکز خواهیم بود و این بنیاد بازویی توانمند برای خدمت‌رسانی مؤثر به طلاب خواهد شد.

ارسال نظرات