۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۹۳۷۰۶
آیت الله نوری همدانی:

فضای مجازی به درستی مدیریت و ساماندهی شود

فضای مجازی به درستی مدیریت و ساماندهی شود
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: باید مراقب فعالیت دشمنان در فضای مجازی باشیم تا جوانان ما را از هویت اسلامی و ایرانی خود دور نسازد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه انجام کارهای مشکل و سخت باید عادت ما در زندگی باشد، گفت: کارهای آسان را همه می‌توانند انجام بدهند اما در مواقعی که کار سخت و مشکلات باشد، انسان باید قدرت و شهامت انجام آن را پیدا کند و مشکلات را از سر راه بردارد.

وی با بیان اینکه  قیام برابر طاغوت را هنر امام خمینی(ره) و از نمونه های بارز کارهای سخت عنوان کرده و گفت: امام راحل در یک روزگار بسیار سختی که دو بلوک مهم شرق و غرب، جهان را اداره می کردند، به میدان آمد و اسلام را معرفی کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در راس قوه مجریه بیان کرد: امروز مردم با مشکل بزرگ گرانی و معیشت و بیکاری مواجه هستند، بنابراین دولت باید تلاش کند سنگ بزرگ گرانی را از پیش روی مردم بردارد.

این مرجع تقلید در بخش دوم سخنان خود به مسئله فضای مجازی اشاره کرده و گفت: اسلام می‌خواهد همیشه مردم در میدان علم و فرهنگ یکه تاز باشند و جلو بیایند، بنابراین ما مخالف فضای مجازی و استفاده مردم از این ظرفیت نیستیم بلکه معتقدیم این فضا باید به درستی مدیریت و ساماندهی شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی به سرعت مطالب و اخبار را پخش و در اختیار مردم قرار می دهد لذا باید مراقب بود تا دشمن که حضور جدی در این فضا دارد، جوانان ما را از هویت اسلامی و ایرانی خود دور نسازد و با شایعه پراکنی و دروغ پراکنی بین مردم و حتی مسلمانان ایجاد اختلاف نکند.

وی با بیان اینکه فناوری و تکنولوژی مانند آهن ربا دارای دو قطب مثبت و منفی است، عنوان کرد: فضای مجازی در عین آسیب هایی که دارد و باید شناسایی شود، محسناتی هم دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و به مردم معرفی کنیم.

ارسال نظرات