۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۳۷۱۲
آیت الله علوی گرگانی:

دشمنان برای ایجاد نارضایتی در کشور دست به هر کاری می زنند

دشمنان برای ایجاد نارضایتی در کشور دست به هر کاری می زنند
آیت الله علوی گرگانی در دیدار با وزیر ارتباطات گفت: دشمنان برای ایجاد نارضایتی در کشور دست به هر کاری می زنند که نمونه اش بحث اختلال در جایگاه های بنزین بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که عصر امروز در قم برگزار شد، گفت: امیدواریم در دولت جدید شاهد بهبودی وضعیت کشور باشیم. این رفع نیازها، نیازمند همکاری همه آحاد مردم است.

وی اظهار داشت: باید برای اصلاح کشور از راه آن وارد شد و دنبال راه برون رفت از مشکلات بود. حتما راه هایی وجود دارد و باید تلاش کرد.

استاد درس خارج حوزه بیان داشت: دشمنان برای ایجاد نارضایتی در کشور دست به هر کاری می زنند که نمونه اش بحث اختلال در جایگاه‌های بنزین بود. ما هم باید طوری عمل کنیم که این مشکلات رفع شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزود: در بحث فضای مجازی هم نکته مهم اش در کنار سایر مسائل، بحث هزینه های آن است. زیادی هزینه باعث شده مردم به خوبی نتوانند از آن استفاده کنند.

دشمنان برای ایجاد نارضایتی در کشور دست به هر کاری می زنندوی مسؤولان را به تقوای الهی دعوت کرد و اظهار داشت: خدا فرموده هر کسی با تقوا باشد در عمل و کارش موفق تر است.

دشمنان برای ایجاد نارضایتی در کشور دست به هر کاری می زنند

ارسال نظرات