۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۹۳۷۵۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

آمریکایی ها به دنبال ایجاد دودستگی و نفاق در جهان اسلام هستند

آمریکایی ها به دنبال ایجاد دودستگی و نفاق در جهان اسلام هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: عملیات تروریستی در مساجد افغانستان در راستای برنامه بلندمدت آمریکایی برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رسول اکرم(ص) با بعثت خویش دینی را بنیان نهادند که سعادت واقعی را برای انسان به ارمغان آورد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث وحدت در جهان، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی اخیر خویش که در جمع علمای اهل سنت و اهل تشیع ایراد فرمودند، بر ایجاد وفاق و همدلی بیشتر بین برادران اهل سنت و اهل تشیع تاکید داشتند.

این عالم کرمانشاهی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار خواستار توجه بیشتر و تخصصی تر به مشترکات اهل سنت و اهل تشیع شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به عملیات تروریستی در مساجد افغانستان، گفت: جنایاتی که علیه نمازگزاران در مساجد افغانستان توسط عمال گروهک تروریستی داعش انجام گرفت بی شک در راستای برنامه های تفرقه انگیز آمریکایی ها در بین جهان اسلام انجام شده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین هرگونه ارتباط و دوستی با کشوری به مانند آمریکا برای جهان اسلام همانند سم است و سران برخی از کشورهای اسلامی که با این دولت استکباری طرح دوستی ریخته اند در آینده ای نه چندان دور چوب این بی بصیرتی خود را خواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از مردم استان کرمانشاه درخواست داریم که برای عادی شدن وضعیت جامعه نسبت به انجام واکسیناسیون توجه و احساس تکلیف بیشتری کنند تا شاهد آمار مبتلایان و فوتی ها در این استان و کشور نباشیم./1400/پ201/

ارسال نظرات