۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۹۳۷۵۷

مجلس از عملکرد رسانه ملی در ماجرای بنزینی قدردانی کرد

مجلس از عملکرد رسانه ملی در ماجرای بنزینی قدردانی کرد
جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل ورود به موقع و دقیق رسانه ملی به اخبار اختلال در توزیع بنزین، از این رسانه قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان گفت: در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، رسانه ملی صدا و سیما توانست آرامش را درجامعه بر قرار کند، و مانع از ایجاد تنش دراین شرایط خطیر شود. اطلاع رسانی به موقع و بسیج مردمی با همکاری رسانه ملی از یک بحران در جامعه جلوگیری کرد که کمال قدردانی و تشکر از رسانه ملی را ابراز می‌کنیم.

تنش امنیتی با اطلاع رسانی صداو سیما به همدلی تبدیل شد

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب نیز گفت: با اقدام به موقع و خبررسانی صادقانه صداو سیما در مورد قطع خدمات در جایگاه‌ های سوخت در کشورشاهد بودیم که از بی نظمی و هرج و مرج در جامعه جلوگیری شد و دشمنان نتوانستند به هدف خود که عصبانی کردن مردم بود دست یابند. اطلاع رسانی دقیق و صادقانه به مخاطب باعث می‌شود مردم و مسئوولین در کنار یکدیگر بتوانند بر مشکلات فایق شوند و خوشبختانه عملکرد خبری صدا و سیما باعث شد تا این همدلی ایجاد شود که باید از رسانه ملی در خصوص این همبستگی قدردانی کرد.

صدا و سیما جلوی سوء استفاده دشمن را گرفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت و توقف فعالیت جایگاه‌های سوخت رسانی یادآور شد: اطلاع رسانی صدا و سیما، جلوی سوء استفاده دشمن را گرفت. صدا و سیما با پخش گزارش‌های مردمی توانست اعتماد به رسانه را بیشتر کند که با ادامه این روند قطعا دشمن نخواهد توانست با سوء استفاده به اهداف پلیدش دست پیدا کند که از صدا و سیما کمال تشکر و قدردانی را داریم.

صدا و سیما خوش درخشید

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان همچنین در این رابطه گفت: خرابکاری و حمله سایبری به سیستم جایگاه‌های سوخت در کشور همزمان با سالگرد شوک بنزینی سال ۹۸ و شبیخون امنیتی دشمن با همین بهانه، با این نیت صورت گرفت تا با ایجاد بی‌نظمی و اختلال در زندگی مردم، جامعه عصبانی شود. خوشبختانه عملکرد رسانه ملی در خصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت به موقع و با سرعت عمل انجام پذیرفت و ترفند دشمن در نطفه خفه شد. پخش گزارشات مردمی وامیدوارکننده در این جنگ سایبری نشان داد که صدا و سیما رسانه‌ای قدرتمند و تاثیر گذار است که می‌تواند با پوشش خبری خود در جامعه اثر گذار باشد که باید از این اقدام و زحمات صدا و سیما تشکر و قدردانی کرد.

اطلاع رسانی موقع رسانه ملی توطئه دشمن را خنثی کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اختلال در سامانه کارت سوخت و خارج شدن آن از مدار، قصد دشمن برای ایجاد بی نظمی درجامعه بود، اما صدا وسیما با اطلاع رسانی سریع و به موقع، و آگاهی بخشی به مردم و دعوت به صبر، حوصله و هوشیاری این توطئه را خنثی کرد.

سرعت عمل صداو سیما در اطلاع رسانی از آشوب در جامعه جلوگیری کرد

علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی درمجلس یازدهم نیز گفت: عملکرد رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی در اختلال در سامانه سوخت وانتشار اخبار دقیق مربوط به حمله سایبری باعث شد که از بی نظمی در کشورجلوگیری شود. در مجموع صدا و سیما به موقع و سریع وارد عمل شد و از یک بی نظمی و آشوب همانند سال ۹۸ جلوگیری کرد که جای تقدیر و تشکر از عملکرد رسانه ملی می‌رود.

گزارش‌های موثر رسانه ملی در خصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت

خانم سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: عملکرد صدا و سیما به موقع، سریع و یک ابتکار عمل بود و این رسانه بلافاصله وارد عمل شد و اخبار را از کف جامعه منعکس کرد تا شبکه‌های معاند نتوانند بهره‌برداری کنند و به شایعات دامن بزنند.

ارسال نظرات