۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۹۳۷۷۰
آیت الله رئیسی در بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا:

خرابی ها فوری بازسازی و خسارت‌های وارده به مردم جبران شود

خرابی ها فوری بازسازی و خسارت‌های وارده به مردم جبران شود
آیت الله رئیسی که به منظور بازدید و رفع مشکلات مناطق زلزله زده اندیکا به خوزستان سفر کرده دستور بازسازی فوری خرابیها و جبران خساراتهای وارده به مردم را داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور صبح امروز بدون اطلاع قبلی پس از ورود به فرودگاه اهواز بوسیله بالگرد به مناطق زلزله‌زده اندیکا و روستای سرشط رفت و از بخش‌های مختلف این شهرستان و اقدامات امدادی و کمک‌رسانی به مردم بازدید کرد.

آیت الله رئیسی همچنین در جمع مردم زلزله‌زده بخش «چلو» حضور یافت و در فضایی صمیمی پای سخنان و درد دل‌های این مردم نشست و از نزدیک در جریان خسارات وارده به آنان و نیازهایشان قرار گرفت.

مردم این منطقه نیز ضمن قدردانی و تشکر از حضور رئیس جمهور در مناطق زلزله‌زده از آیت‌الله رئیسی درخواست کردند با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، به وضعیت آنها رسیدگی فوری شود ‌و امکانات بیشتری برای منطقه فراهم شود.‌

رییس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده سرشط تصریح کرد: با اینکه گزارشها را داشتم و از مسؤولان استانی پیگیری می کردم اما شبها از نگرانی وضعیت مردم اینجا خواب راحت نداشتم.

دکتر رئیسی همچنین در این بازدید دستور داد که راه های منتهی به روستای سرشط هر چه سریعتر مجددا احداث، خسارات دام های تلف شده پرداخت و بیمارستان شهرستان اندیکا تکمیل و تجهیز شود.

در این سفر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کند.

ارسال نظرات