۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۹۳۸۴۱
استاد حوزه علمیه خواهران لرستان:

سواد رسانه ای از الزامات فعالیت تبلیغی برای هر طلبه است

سواد رسانه ای از الزامات فعالیت تبلیغی برای هر طلبه است
لرستان - حسینی نوری برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه طلاب را ضروری خواند و گفت: سواد رسانه ای از الزامات فعالیت تبلیغی برای هر طلبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، زهرا حسینی نوری، ظهر امروز در کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران دورود گفت: سواد رسانه ای از الزامات فعالیت تبلیغی برای هر طلبه است.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب تأکید کرد و افزود: طلاب با کسب آموزش های لازم و فراگیری شیوه های نوین تبلیغی با ساخت آثار فاخر دینی و فرهنگی در عرصه تبلیغ می توانند نقش آفرین باشند.

حسینی نوری در ادامه اظهارداشت: کارکردها و فعالیت های دینی فرهنگی طلاب باید در ابعاد مختلف رسانه ای منتشر شود.

وی به هجمه های فرهنگی دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و گفت: تقویت برنامه های فرهنگی تبلیغی برای مقابله با هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم ضروری است.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان به اهمیت برنامه های تبلیغی در جامعه و روشنگری بین مردم اشاره کرد و بیان داشت: طلاب با بهره مندی از شیوه های نوین تبلیغی می توانند در انجام رسالت تبلیغی خویش موفق باشند.

حسینی نوری تصری کرد: داشتن سواد رسانه ای به ویژه برای طلاب و مبلغان در راستای مقابله با این هجمه ها و ارتقا بصیرت افزایی در جامعه ضروری است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات