۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۹۳۸۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نقش پدافند غیرعامل برای حفظ تجهیزات و زیرساخت ها ضروری است

نقش پدافند غیرعامل برای حفظ تجهیزات و زیرساخت ها ضروری است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اهمیت و نقش پدافند غیرعامل برای حفظ تجهیزات و زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل سیستم دفاعی ضروری برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در دیدار معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به وجود پدافند عامل و غیرعامل گفت: پدافند عامل را در زمان جنگ داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: پدافند غیر عامل هم در زمان جنگ نیاز است و در زمان صلح، تا بتوانیم در سایه این مهم بتوانیم تجهیزات و زیر ساخت‌های مورد نیاز را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: مسائلی که در حوزه پدافند غیر عامل از گذشته دنبال می‌شود حاکی از این بود که کارهای دست یافتنی که قابل انجام بوده انجام شده و برخی دیگر از کارها نیز به دلیل عدم انسجام و همراهی‌ها انجام نشده است که امیدواریم با تغییر و تحولات، این همراهی‌ها انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلال و ضعیف کردن اراده ها در زمینه های مختلف خاطرنشان کرد: دشمن گاهی مغزهای نوجوانان را مورد حمله قرار می‌دهد و در تلاش است تا روی نسل جوان تأثیر منفی برجای بگذارد.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتقا فرهنگ سازی و برگزاری نشست هایی برای حل مسائل و جلوگیری از آسیب هایی که دشمن برای آن برنامه ریزی می کند ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توانایی علمی، تجربی، مهارتی و فنی ایرانیان در هر زمان اظهارداشت: نظام ما که ضد استکباری است همیشه مورد تهاجم دشمنان بوده و هست و راه مقابله با توطئه های دشمن هوشیاری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیکاری را مشکل بزرگ استان خواند و بیان داشت:  تعطیلی واحدهای صنعتی استان و این بیکاری جوانان را به سمت و سوی انحراف سوق می دهد که باید جلوی آن گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت راه اندازی صنایع تعطیل و اشتغال زایی برای جوانان تأکید کرد و گفت: با اشتغال زایی و رفع مشکلات بیکاری جوانان بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

وی به نقش پدافند غیرعامل در برطرف سازی مشکلات اشاره و بیان کرد: اگر پدافند غیر عامل نباشد اختلال زیادی ایجاد می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات