۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۹۳۹۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

علامه حسن زاده آملی مدافع حقیقی نظام اسلامی و امامین انقلاب بود

علامه حسن زاده آملی مدافع حقیقی نظام اسلامی و امامین انقلاب بود
مازندران - حجت الاسلام شکریان، گفت: علامه حسن زاده آملی(ره) مدافع حقیقی نظام اسلامی و امامین انقلاب بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست هم اندیشی منطقه ای امامان روستایی و پایگاه های طرح تحول اجتماعی در مسجد جامع ایرا و در جوار مزار علامه ذوفنون حسن زاده آملی(ره) آمل گفت: علامه حسن زاده آملی(ره) مدافع حقیقی نظام اسلامی و امامین انقلاب بود و باید در زمینه نشر افکار و اندیشه های ناب علامه حسن زاده آملی(ره) در بین اقشار جامعه و بویژه روحانیت تلاش کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت ترویج نشر و افکار اندیشه های ناب علامه حسن زاده آملی(ره)، اظهار داشت: علامه حسن زاده در طول عمر حیات بابرکتشان همواره مدافع حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امامین انقلاب بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ویژگی های شخصیتی و منحصربفرد علامه ذوفنون و سالک توحیدی علامه حسن زاده آملی(ره)، افزود: روحانیان باید از سبک زندگی و خصوصیات و ویژگی های تبلیغی این شخصیت ممتاز و اثرگذار الگو برداری کنند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از توصیه های برجسته این عالم ذوفنون در باب ولایت فقیه، تاکید کرد: مهم ترین ویژگی علامه حسن زاده آملی(ره) در طول عمر بابرکتشان ولایت پذیری و دفاع جانانه ایشان از ولی فقیه زمان بود.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به ساده زیستی و ولایتمداری این شخصیت ممتاز و برجسته، تصریح کرد: علامه حسن زاده آملی(ره) یکی از مفاخر ارزشمند و چهره علمی جهان اسلام است که تعبیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند علامه ذوفنون و سالک توحیدی زیباترین تعبیر در مورد شخصیت این عالم برجسته است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به رسالت و وظایف روحانیت در حوزه تبلیغ، خاطر نشان کرد: روحانیت به عنوان پرچم دار تبلیغ دین در جامعه، رسالت سنگینی در تبیین ارزش های الهی بر عهده دارد.
 
وی با بیان این که پدیده  انقلاب اسلامی در عصر کنونی یکی از مهم ترین مسائل مورد اهمیت حوزه تبلیغ است، افزود: به همین دلیل باید در گام دوم انقلاب این گفتمان سازی مورد توجه ویژه روحانیان و امامان محله قرار گیرد و بازتاب فعالیت های اجتماعی این قشر اثرگذار جامعه در گسترش و نشر گفتمان انقلاب بسیار حائز اهمیت است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ در دفاع از دین و ارزش های الهی پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: این قشر تأثیر گذار جامعه در طول چهار دهه اخیر نیز علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب، همواره در مسیر آرمان ها و ارزش های نظام گام برداشتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اهمیت رسالت ها و ماموریت ها در بخش تبلیغ و ترویج مبانی دینی و فرهنگی در گام دوم انقلاب، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم رهبری معظم انقلاب نقش ایران اسلامی در تمدن سازی است که باید روحانیان در این حوزه تلاش و مجاهدت داشته باشند./950/پ210/
ارسال نظرات