۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۹۴۰۰۵
آیت‌الله علوی گرگانی:

شهید لندی افتخار و الگویی برای نوجوانان کشورمان است

شهید لندی افتخار و الگویی برای نوجوانان کشورمان است
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: شهید لندی افتخار و الگویی برای دیگر نوجوانان است و در این سن و سال بهترین افتخار و مدال است که خداوند به پدر و مادرش اهدا کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار خانواده شهید علی لندی اظهار داشت: وجود این‌چنین نوجوانان مایه افتخار کشورمان است.

وی با اشاره به شجاعت شهید لندی افزود: اقدام شهید لندی همانند شهید فهمیده سبب افتخار است، این نوجوان باعاطفه و احساس جان خود را برای دیگران به خطر انداخت.

این مرجع تقلید بیان کرد: اقدام بزرگ این نوجوان نشان از جان‌فشانی و بزرگی روح و شخصیت این شهید است و ازخودگذشتگی این نوجوان 14 ساله همانند بزرگان است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: از شهید لندی انتظار نبود که در این سن و سال با ازخودگذشتگی پا روی نفس بگذارد و دل را به آتش زده و با ایثار خود برای نجات جان دیگران خودش را به خطر اندازد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: به خانواده شهید لندی برای داشتن چنین فرزندی تبریک می‌گویم، این نوجوان افتخار و الگویی برای دیگر نوجوانان است و در این سن و سال بهترین افتخار و مدال است که خداوند به پدر و مادرش اهدا کرده است.

شهید لندی افتخار و الگویی برای نوجوانان کشورمان است

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
سلام علیکم بسیار عالی سپاسگزارم
0
0