۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۹۴۰۴۰

سفر آیت الله اعرافی به کردستان

سفر آیت الله اعرافی به کردستان
مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کردستان از سفر آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، علی اصغر دریایی، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کردستان در گفت وگویی اظهار کرد: آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، این هفته سفری ۲ روزه به استان کردستان خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کردستان ادامه داد: آیت الله اعرافی در سفر دو روزه به کردستان برنامه ها، نشست ها و دیدارهای بسیاری با علما، روحانیون و طلاب، مسئولان، مدیران و... خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کردستان بیان کرد: یکی از شاخص ترین این برنامه ها برگزاری همایش طلاب خواهر و برادر اهل سنت و تشیع کردستان با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی می باشد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های مدیر حوزه های علمیه کشور در کردستان، افزود: همچنین مدیر حوزه های علمیه کشور در این سفر، با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

دریایی، دیدار با استاندار کردستان را از دیگر برنامه های آیت الله اعرافی اعلام کرد و گفت: حضور در شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه کردستان یکی دیگر از برنامه های مدیر حوزه های علمیه کشور است

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کردستان ادامه داد: بازدید از مدرسه خاتم الانبیاء (ص) شهر سنندج و جلسه با مدیران و کادر مدارس علمیه کردستان از دیگر برنامه های آیت الله اعرافی در سفر به این استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سفر آیت الله اعرافی به کردستان موجب ایجاد روحیه بیشتر در بین مدیران حوزوی، اساتید و طلاب استان خواهد شد.

ارسال نظرات