۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۹۴۰۶۶
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

دشمنان به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی میان ملت و نظام هستند

دشمنان به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی میان ملت و نظام هستند
کرمانشاه - ماموستا مرادی گفت: دشمنان این ملت به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی بین ملت و نظام هستند و همواره این توطئه ها را در عمل دیده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی امروز در دیدار مدیران و مسؤولان دولتی شهرستان ثلاب باباجانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله 13 آبان ماه اظهار داشت: تقویم سیاسی انقلاب اسلامی سرشار از فراز و نشیب هایی است که باید این رویدادها برای نسل های جوان و نوجوان بازخوانی و تحلیل شود.

امام جمعه اهل ثلاث باباجانی ادامه داد: یکی از این روزهای بسیار تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی را باید سیزده آبان ماه دانست، روزی که به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب دوم ملت ایران بود. روزی که در آن با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خدا امام، ضربه ای کاری بر پیکره استکبار وارد آمد.

ماموستا شیخی تصریح کرد: بنابراین همه نهادها و سازمان های دولتی باید برای این روز بزرگ برنامه داشته باشند، نباید اجازه دهیم که وضعیت و شرایط موجود جامعه باعث کم رنگ شدن یوم الله 13 آبان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز بسیاری از دشمنان جهان اسلام اولین هدف خود را ایران اسلامی قرار داده اند، آنان همواره به دنبال ایجاد تنش در کشور هستند که آخرین نمونه آن را می توان به حمله سایبری به بخش سوخت کشور دانست که این توطئه با هوشیاری ملت و دولت خنثی شد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه باید همواره در مقابل دشمن و حملات آن آمادگی کامل داشته باشیم، افزود: فتنه های دشمن نه آغازی دارد و نه پایانی، امروز دشمنان این ملت با برنامه ریزی های بلندمدت و کوتاه مدت به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی بین ملت و نظام هستند و به کرار این توطئه ها را در عمل دیده ایم.

امام جمعه اهل ثلاث باباجانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با این همه دسیسه و فتنه انگیزی علیه انقلاب، حفظ وحدت بین اقوام و مذاهب در کشور است، وجود وحدت به معنای واقعی کلمه این کشور را در برابر هرگونه توطئه ای بیمه می کند./1400/پ210/

ارسال نظرات