۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۹۴۰۱۴
در نشستی خبری؛

ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان ماه در کرمانشاه تشریح شد

ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان ماه در کرمانشاه تشریح شد
کرمانشاه ـ رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ویژه برنامه های یوم الله سیزده آبان ماه در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان برگزار شد به تشریح ویژه برنامه های این روز پرداخت.

رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: امسال به مانند سال گذشته شاهد اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور و کرمانشاه هستیم، لذا برگزاری ویژه برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی برگزار می شود.

سروری ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، مراسم گرامیداشت 13 آبان ماه امسال با تجمع مردم کرمانشاه روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 10 صبح در مقابل مسجد این شهر برگزار خواهد شد.

رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: در دیگر شهرستان های کرمانشاه نیز این برنامه هماهنگ با مرکز استان راس ساعت 10 صبح در مقابل مساجد جامع و با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه های سیزده آبان ماه نقش بسزایی در آگاهی بخشی به نسل های جوان و نوجوان کشور دارد و می تواند بسیاری از دروغ های رسانه ای دشمنان این انقلاب را آشکار سازد و به گونه ای گرامیداشت این روز می تواند یادآور همت و روحیه ایثاری ملت ایران باشد.

سروری خاطرنشان کرد: بنابراین از ادارات و سازمان ها و مردم استان کرمانشاه درخواست می کنیم که برای گرامیداشت یوم الله سیزده آبان ماه برنامه های ویژه و تخصصی در دستور کار خود داشته باشند.

رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ابهت پوشالین ابرقدرتها را در هم شکست، عنوان کرد: اقتدار ایران اسلامی امروز بسیاری از ابرقدرت های جهانی را به چالش کشانده است به گونه ای که اکنون شاهد پناه گرفتن صهیونیست ها در پشت دیوارهای بتُنی هستیم.

در ادامه این نشست، محمدرسول اکبری، رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: سالروز گرامیداشت 13 آبان ماه با برگزاری برنامه های متنوعی با محوریت روشنگری در سطح استان کرمانشاه انجام خواهد شد.

اکبری با اشاره به دیدار دانش آموزان نخبه استان با مسؤولان و مدیران دولتی در 13 آبان ماه، گفت: با توجه به شیوع کرونا تهیه و تولید محتوا در فضای مجازی و با محوریت امیدآفرینی، سبک زندگی، نوجوان ایران ایجاد و تقویت فرهنگ استکبار ستیزی در بین نوجوانان برگزار می گردد.

رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: یکی دیگر از برنامه های این روز بزرگ برگزاری سرود خیابانی توسط دانش آموزان گروه سرود «هنر» در سطح خیابان های شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان های استان می باشد.

وی پویش خرید و حمایت از تولیدات داخلی و نه به تولیدات خارجی، برگزاری مسابقه نقاشی میان دانش آموزان و صدور بیانیه استکبارستیزی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد./پ202/

ارسال نظرات