۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۹۴۱۴۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه ۱۳ آبان ماهیت توطئه‌گر آمریکا را در چشم جهانیان به نمایش گذاشت

حماسه ۱۳ آبان ماهیت توطئه‌گر آمریکا را در چشم جهانیان به نمایش گذاشت
مازندران - امام جمعه ساری با بیان اینکه آینده انقلاب روشن است، گفت: حماسه ۱۳ آبان ماهیت توطئه‌گر آمریکا را در چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در مراسم اختتامیه فاز اول طرح اندیشه تمدن ساز که در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد، با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: این حرکت دانشجویان پیرو خط امام راحل، کار بسیار بزرگی بود که عظمت آن امروز بیشتر مشخص می شود.

وی با بیان این که این حرکت جوانان مؤمن و انقلابی پیرو خط امام راحل، زمینه ساز منفور شدن آمریکای جنایت کار را فراهم کرد، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد که سفارتخانه های آمریکا مرکز توطئه و جاسوسی این کشور علیه سایر کشورها است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که آن حرکت دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) موجب قهر و برکناری جریان لیبرال و بی اعتقاد به آرمان ها و ارزش های انقلاب شد، تصریح کرد: امام راحل هیچ اعتقادی به این افراد نداشتند و بنا بر مصلحت هایی حضور آنها در مسؤولیت ها را پذیرفتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حرکت انقلاب اسلامی، نفس قدسی امام راحل و حرارت، گرما و عشق شهیدان خارو خاشاک ها را پس زد، خاطرنشان کرد: اصالت انقلاب خودش را به خوبی نشان داد و کسانی که در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب نبودند از مسیر خارج شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که خداوند متعال امام راحل را برای انقلاب و مقام معظم رهبری را نیز برای زعامت این امانت الهی حفظ کرد، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی پس از 43 سال از عمر جاودانه خود در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که علی رغم همه توطئه های دشمنان در طول چهار دهه اخیر، اما انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر اصلی خود در حرکت است، خاطرنشان کرد: توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب در طول این چهار دهه با شکست مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آینده پیش روی انقلاب اسلامی روشن است، تصریح کرد: دشمنان نمی توانند با توطئه و ایجاد فتنه مانع از حرکت عظیم ملت ایران در این عرصه مهم شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه هدایت اشاره کرد و افزود: علم بدون هدایت نمی تواند آثار مثبتی با خود به همراه داشته باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه دنیای امروز به شرک اکبر و حجاب اکبر مبتلا شده است، ادامه داد: بشر امروز به دلیل پیشرفت های علمی آنچنان مغرور و دلخوش است که مسائل مهم را فراموش کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انسان هر چه قدر هم از لحاظ علمی بالا باشد اما باز هم محتاج خداوند متعال است، بیان داشت: امروز لیبرالیسم در حالی از آزادی حرف می زند در حالی که آزادی از غیر خدا می تواند ارزش باشد و آزادی از خدا ارزشی ندارد./950/پ210/

ارسال نظرات