۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۹۴۱۴۷
نفوذ در قلب اسلام (۱۵)؛

هدف دشمنان اسلام از نفوذ، ضربه زدن به جایگاه مرجعیت در جامعه است

هدف دشمنان اسلام از نفوذ، ضربه زدن به جایگاه مرجعیت در جامعه است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف نفوذ دشمنان اسلام در بیوت مراجع تقلید و علما ضربه زدن به عظمت و اقتدار جایگاه نهاد مرجعیت در جامعه است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مسأله نفوذ بویژه در شهر مقدس قم و حوزه های علمیه هشدار داد و گفت: خطر نفوذ در قم به ویژه با توجه به مرکزیت حوزه های علمیه بیش از دیگر شهرها است؛ دولت های خارجی برای نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه های مهمی دارند؛ در این خصوص واقعا باید هوشیار بود و در این زمینه وزارت اطلاعات باید به خوبی نقش آفرینی کند.

 از این رو، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین اهداف شوم دشمنان برای نفوذ در بیوت مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه پرداخت و گفت: دشمنان همواره به دنبال نفوذ در لایه های مختلف نظام و نهاد حوزه های علمیه و مرجعیت برای تضعیف ارزش های اسلامی و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه مراجع عظام تقلید و علما از جایگاه ویژه ای در قلوب مؤمنان و میان مردم جامعه برخوردار هستند، ابراز داشت: هدف نفوذ دشمنان اسلام در بیوت مراجع تقلید و علما ضربه زدن به عظمت و اقتدار جایگاه نهاد مرجعیت در جامعه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه و پیشینه نفوذ در میان حوزه های علیمه و بیوت مراجع تقلید، گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر گذاری حوزه های علمیه، دشمنان همواره سعی کردند که افراد نفوذی تربیت کنند که در قالب طلبه میان حوزه های علمیه و بیوت مراجع تقلید ورود پیدا کنند تا اینکه افکار سکولاری و غیر دینی را ترویج دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بر ضرورت هوشیاری طلاب و علما در زمینه نفوذ در نهاد حوزه های علمیه و مرجعیت تأکید و اظهار کرد: باید سرویس های امنیتی کشور پیشینه زندگی افرادی را که سخنانی خلاف مصالح امت و نظام اسلامی مطرح می کنند، بررسی کرده تا اگر برخی با سرویس های جاسوسی بیگانگان در ارتباط هستند، شناسایی شوند و برخورد قاطع و قانونی با آنها صورت گیرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
متاسفانه ی عده لکه دار کردند نظام رو.
حالا نفوذی، فاسد، منافق، خودی بی تقوا هرچی اسمشو بگی آسیب جدی زدند.
لعنت الله علیهم
1
0