۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۶۹۴۳۰۲

رئیس جمهور وارد سمنان شد/ حضور وزرای دولت سیزدهم در شهرستان ها

رئیس جمهور وارد سمنان شد/ حضور وزرای دولت سیزدهم در شهرستان ها
آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در نهمین سفر استانی خود وارد سمنان شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، معاونین و وزرای دولت سیزدهم دقایقی قبل در نهمین سفر استانی خود وارد شهرسمنان مرکز استان کویری و شهید پرور سمنان شدند و در فرودگاه این شهر از سوی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در این استان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از علما و مسئولان این استان، استقبال شدند.

آیت الله رئیسی در فرودگاه سمنان گفت: ظرفیت‌های مناسب تولیدی در کشور و استان سمنان امروز باید بهره‌برداری شود.
 
بازدید از واحد‌های صنعتی، اقتصادی و کشاورزی و بررسی مشکلات این واحدها، دیدار با نخبگان استان، حضور در جلسه شورای اداری استان سمنان و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، از جمله برنامه‌های محوری رئیس جمهور در سفر به استان سمنان اعلام شده است.

شش وزیر و معاون رئیس جمهور، شامل وزیران صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشوردر سفر به دیار کهن قومس دکتر سید ابراهیم رئیسی را همراهی می‌کنند.

هریک از معاونین و وزرای ذکر شده امروز در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستان‌های این استان حضور می‌یابند؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز از مناطقی از شهرستان سمنان بازدید کرده و سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر حضور می‌یابد.

گفتنی است، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان شاهرود سفر می‌کند، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی امروز به نیابت از رئیس جمهور در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور می‌یابد، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز به نمایندگی از آیت الله رئیسی راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار خواهند شد. /۹۷۷/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
سخنی با خانم آذر منصوری
آذر منصوری که خود را فعال اصلاح طلب معرفی می کند آشکارا تاریخ اسلام را انکار و تحریف کرده است. .. انتقاد..
0
0