۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۹۴۳۳۶
با حضور پرشور علما و اقشار مختلف مردم؛

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در حرم کریمه اهل بیت برگزار شد

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در حرم کریمه اهل بیت برگزار شد
سالروز ۱۳ آبان با حضور جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی قم در حرم حضرت معصومه(س )و با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم 13 آبان 1400 با حضور علما، چهره های سیاسی و شاخص نظام، حوزویان و دانشجویان و جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی قم در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

این مراسم امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی مثل سال گذشته بدون راهپیمایی خیابانی برگزار شد، اما بیماری کرونا نیز نتوانست مانع انزجار و برائت از حکومت مستکبر آمریکا و مستکبرین عالم شود، اگرچه راهپیمایی به معنای سابق شکل نگرفته است اما صحن و خیابان های مجاور حرم بانوی کرامت مملو از جمعیتی است که با مشت های گره کرده شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل، ما همه سرباز تو ایم خامنه ای و آمریکا ننگت باد، اسرائیل مرگت باد سر می دادند.

گفتنی است سخنران این مراسم حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بود که با اشاره به شجاعت و دلاورمردی های نیروهای دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: اگر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا صورت نمی گرفت انقلاب ما را با تهدید مواجه می کرد، 13 آبان و حرکت انقلابی نماد یوم الله است و باید این روز را زنده نگه داشت، آفرین بر شما ملت قم و ایرانی که همیشه در صحنه حضور دارید.

وی ابراز کرد: مبارزه تمام نشده است و شیوه ها تغییر کرده است، آمریکایی ها به دنبال شکستن وحدت و تنفرقه انداختن میان ملت ایران می باشند، امروزه مبارزه با آمریکا تقویت باورهای دینی مردم است.

ارسال نظرات