۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۹۴۳۷۷
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

افزودن سود و بهره به بدهی بدهکاران زندانی صحیح نیست

افزودن سود و بهره به بدهی بدهکاران زندانی صحیح نیست
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه قضات در مسأله اعسار بدهکاران سخت گیری نکنند، گفت: نباید کسی بخاطر بدهی زندانی و بر بدهی او سود و بهره افزوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان اصفهان، با انتقاد از زمان برگزاری این مراسم بخاطر همزمانی با راهپیمایی 13 آبان، گفت: در 13 آبان رخدادهایی نظیر تبعید امام خمینی، کشتار دانش آموزان و دانشجویان رخ داده است که اگرچه سخت اما بسیار برای کشور اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به تبعید امام خمینی به نجف اشرف، افزود: دشمن تلاش کرده بود برای تخریب و تضعیف چهره امام خمینی در تبعید به نجف اما مردم و علمای نجف از ایشان استقبال بسیار با شکوهی به عمل آوردند و جمعیت زیادی در استقبال ایشان در نجف حاضر شده و دسیسه‌های دشمنان خنثی شد.

آیت الله طباطبایی نژاد به رشد و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول بیش از 40 سال عمر انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها و تلاش‌های دشمنان نور انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش در سطح جهان است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان یکی از استانهای پیشتاز در زمینه آزادی زندانیان است، تصریح کرد: اینکه اشخاص به خاطر بدهکاری زندانی شده و زمانی هم که در زندان هستند بر بدهی آنها افزوده می‌شود جای تأسف دارد، باید برای بازگشت پول به افراد مهلت داده شده و بهره و سود نباید به بدهی‌ها افزوده بشود.

نماینده ولی فقیه در اصفهان خواستار عدم سختگیری قضات در مسأله اعسار بدهکاران و افراد ورشکسته شد و اظهار کرد: نباید بین کسانی که اعلام ورشکستگی کرده با افرادی که توان مالی نداشته و معسر هستند تفاوتی وجود داشته باشد./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات