۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۹۴۳۹۵
آیت الله حسینی خراسانی:

افرادی که از آرمان های انقلاب عدول کردند دچار خسران جبران ناپذیری شدند

افرادی که از آرمان های انقلاب عدول کردند دچار خسران جبران ناپذیری شدند
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: شخصیت هایی که از صف و کشتی نجات انقلاب اسلامی پیاده شدند، دچار خسران بزرگ و جبران ناپذیری شدند.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان، در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین عبرت های یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی پرداخت و گفت: در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه پوشالی ایالات متحده مدعی فرو ریخت و شاخ این شیطان بزرگ شکسته و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران میان جهانیان به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه یوم الله 13 آبان شکوه انقلاب و عزت سربلندی انقلاب اسلامی را به جهانیان اثبات کرد، ابراز داشت: تسخیر لانه جاسوسی این پیام را برای ملت های مستضعف دنیا داشت که می توانند در برابر آمریکا و هم پیمانان آن ایستادگی کنند و جوامع اسلامی خواهند توانست به آرمانهای به حق خود دست پیدا کنند.

آیت الله حسینی خراسانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بارها فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسأله تأکید داشتند، بیان کرد: ملت های دنیا و منطقه باید بدانند که دیگر آمریکا قدرت سابق و گذشته خود را از دست داده، از این رو ادعاهای پوشالی آن بی اساس و بی بنیان بوده و به راحتی می توان نقشه ها و توطئه های آن را خنثی کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عملکرد موسوی خوئینی ها را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه برخی از افرادی که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند، از آرمانهای خود عدول کردند، گفت: افراد و شخصیت هایی که از صف و کشتی نجات انقلاب اسلامی پیاده شدند، دچار خسران بزرگ و جبران ناپذیری شدند.

ارسال نظرات