۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۹۴۴۱۵

همه دستگاه ها برای حل مشکلات پایتخت به پای کار بیایند

همه دستگاه ها برای حل مشکلات پایتخت به پای کار بیایند
شهردار تهران گفت: انباشت مشکلات تهران به دست شهرداری تنها برداشت نخواهد شد و همه دستگاهها باید پای کار پایتخت و حل معضلات آن بیایند.

به گزارش خبرگزاری رسا، برنامه نظارت ستادی علیرضا زاکانی اشهردار تهران امروز پنجشنبه سیزده آبان ماه سال جاری در منطقه ۱۴ برگزار شد.

این برنامه شامل بازدید از منطقه، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با نخبگان، دیدار مردمی و سخنرانی و با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران و معاونین وی برگزار شد.

زاکانی اظهار کرد: منطقه ۱۴ دارالمومنین پایتخت است و من هم مدتی از عمرم را و به ویژه در دوره تحصیل در این منطقه سپری کرده‌ام.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز نیاز جامعه ما است حرکت در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و اقدام عملی در این راستا است.

شهردار تهران یادآور شد: امروز ۲ و ماه و ۲ روز است که ما توفیق داریم که در خدمت مردم تهران باشیم و کارهایمان را باید در عملکردی شفاف برای تهرانی مطلوب مشخص و اجرا کنیم.

زاکانی تاکید کرد: انباشت مشکلات تهران به دست شهرداری تنها برداشت نخواهد شد و همه دستگاهها باید پای کار پایتخت و رفع مشکلات آن بیایند.

وی اضافه کرد: حدود ۱۴ میلیون نفر در شهر تهران حضور دارند و در رفت و آمد هستند و از این میان بیش از ۹ میلیون نفر سکونت دارند و مابقی روزانه برای کار در این شهر در تردد هستند.

شهردار تهران گفت: شهر تهران به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک کشور است و کسانی که قابلیت و قدرت ایجاد تحول در پایتخت را دارند مردم هستند و باید برای ایجاد تغییر و تحول در شهر از همه ابزارها و امکانات موجود استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: شهرداری تهران میخواهد در جایگاه یک نهاد خدمتگزار تمام مسئولیتهای خود را بپذیرد و با در پیش گرفتن یک مدیریت واحد، خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهد.

شهردار تهران تاکید کرد: از جمله وجوه مغفول مانده در دوره گذشته، جنبه های نرم افزاری مرتبط با شهر تهران است و با بهره مندی از این ابزار سعی داریم که وضعیت روحی شهر را هم مدنظر قرار بدهیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: بکادگیری و بهره مندی از ظرفیت نخبگان هم در برنامه‌اای شهرداری تهران قرار دارد و باید به سمت مسیری حرکت کنیم که اداره محلات از طریق نخبگان انجام شود و شهرداری در خدمت محلات و نخبگان پایتخت قرار بگیرد.

ارسال نظرات