۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۶۹۴۵۰۶

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان
خوزستان - دیدار سرپرست حوزه علمیه خواهران با امام جمعه اهواز و اجرای دوره تربیت استاد با همکاری دفتر تبلیغات عناوین چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، خانم مطوس، سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان به همراه معاونان خود ضمن حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اهواز با وی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار خانم مطوس، گزارشی از فعالیت‌ها و دغدغه‌های مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان خوزستان بیان کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، ضمن خوش‌آمد گویی به سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان، اظهار داشت: در حد توان به پیگیری و رفع دغدغه‌ها و نیاز‌های مدارس و مدیریت حوزه علمیه خواهران خواهیم پرداخت.

لزوم تقویت همکاری و تعامل حوزه علمیه خواهران خوزستان و دفتر تبلیغات اسلامی

خانم مطوس، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در جلسه‌ای که با حضور معاونان این مدیریت با مسؤول نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان برگزار شد، خواستار اجرای دوره‌های دانش افزایی و تربیت استاد با کمک دفتر تبلیغات اسلامی برای طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان شد.

وی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی نقد وهابیت، باستان گرایی و ... برای طلاب و اساتید اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری‌های فیما بین مدیریت حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی قطعا به پیشرفت طلاب و اساتید و همچنین امور فرهنگی و اعتقادی جامعه کمک خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام دبیری فرد، مسؤول نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امروزه حاشیه نشینی در استان خوزستان به یک معضل جدی تبدیل شده است، از آمادگی این دفتر به منظور برگزاری دوره‌ی آموزشی و دانش افزایی در راستای ماموریت‌های ابلاغ شده خبر داد. /۹۴۵۴۱/پ210/

ارسال نظرات