۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۹۳۸۰۲
حجت الاسلام سلطانی مطرح کرد؛

هیأت اندیشه ورز اساتید حوزه پیوند دهنده ظرفیت های انقلابی و طلاب مستعد

هیأت اندیشه ورز اساتید حوزه پیوند دهنده ظرفیت های انقلابی و طلاب مستعد
خوزستان - مسؤول هیأت امنا حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی گفت: هیئت اندیشه‌ورز اساتید حوزه علمیه، می‌تواند رابط میان ظرفیت‌های بانوان انقلابی شهرستان و طلاب مستعد شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سلطانی، مسؤول هیأت امنا حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی در دیدار با اعضای هیئت اندیشه‌ورز اساتید حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی بیان داشت: ظرفیت و تفکرات مثبت فراوانی در سطح جامعه وجود دارد که هیئت‌های اندیشه‌ورز باید در جهت به فعلیت رساندن آن قدم بردارند.

مسؤول هیأت امنا حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات و آسیب‌های بانوان شهرستان باوی مطرح کرد: برای موفقیت در حوزه مسائل مشکلات وآسیب‌های بانوان نیازمند نگاه، برنامه منسجم و تشکیلات دقیق هستیم.

حجت الاسلام سلطانی عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های موجود، بررسی مشکلات و آسیب‌های بانوان ارگان‌ها به ویژه قشر انقلابی که باید نسبت به آن دارای برنامه‌ای منسجم در سطح شهرستان باشیم؛ برهمین اساس نیازمند ارائه طرح و ایده توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز برای رفع مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه هیأت اندیشه‌ورز اساتید حوزه علمیه، می‌تواند رابط میان ظرفیت‌های بانوان انقلابی شهرستان و طلاب مستعد شود؛ یادآور شد: شهرستان باوی دارای ظرفیت‌های فراوان، طلاب و اساتید با استعداد بسیاری است که هیئت اندیشه‌ورز می‌تواند به عنوان رابط ضمن شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های برتر، زمینه حضور طلاب درشهرستان را فراهم کند.

در پایان این دیدار نیز اعضای هیئت اندیشه‌ورز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، به بیان دغدغه‌ها و ایده‌های خود پرداختند. /۹۴۵۴۱/پ210/
ارسال نظرات