۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۹۴۵۱۹
حجت الاسلام بابائیان در گفت‌وگو با رسا:

اقدام مقتدرانه سپاه، موجب شکست هیمنه آمریکای مستکبر و متجاوز شد

اقدام مقتدرانه سپاه، موجب شکست هیمنه آمریکای مستکبر و متجاوز شد
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران گفت: اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه موجب شکست هیمنه آمریکای مستکبر و متجاوز یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران بود.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به نمایش اقتدار سپاه پاسداران در مقابله با دزدی دریایی آشکار آمریکایی ها در منطقه گفت: پیام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در باز پس گیری نفتکش ایرانی از دست دزدان دریای آمریکا این است که آمریکا قدرت مقابله با ایران را ندارد و توان دریایی سپاه منحصر به خلیج‌فارس نبوده و می تواند در آب های عمان نیز واکنش سریع داشته باشد.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی که از حمله به ایران سخن می گوید بداند که اربابش توان مقابله با ایران را ندارد، افزود: کشورهای عربی هم به جای اعتماد به آمریکا به قدرت اول منطقه، یعنی ایران اعتماد کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران واکنش سریع نیروی دریایی سپاه در برخورد با نیروی دریایی آمریکا و باز گرداندن نفتکش ایرانی از نفتکش غارتگر، یک اقدام افتخارآمیز و سریع، مسؤولانه و نشان از قدرت بازدارندگی ایران بوده است، تصریح کرد: این اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه موجب شکست هیمنه آمریکای مستکبر و متجاوز، سبب عزت آفرینی اسلام، یک پیروزی بزرگ برای سپاه پاسداران و ملت ایران بود.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که در برابر تهدیدات دشمنان، باید به توانمندی های بزرگ نظامی، اقتصادی و علمی برسیم تا دشمنان را از هرگونه تعرض به نظام اسلامی باز بداریم، ادامه داد: همه جوانان، نخبگان و مسؤولان باید همت کنند و این کشور را به قله رفیع پیشرفت برسانند تا طمع جهانخواران را از تعرض به کشور قطع کنند.

وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در سایه هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان کشوری مقتدر و عزت مند در منطقه حضور دارند، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام اسلامی ایران موجب بازدانگی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره همچون دژ مستحکمی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ایستاده است، بیان داشت: دزدی آشکار دریایی اخیر بار دیگر نقاب از چهره تروریست و دزد سالار بودن آمریکایی ها پرده برداشت.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه سپاه همیشه سرافراز اجازه کوچکترین تحرک به نظامیان آمریکایی در منطقه را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: کسانی که امروز به حضور آمریکا در منطقه دل بسته اند بدانند که نتیجه این دلبستگی ذلت و خواری است.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه تحریم ها و تهدید های دشمنان امروز به عنوان یک قدرت نظامی بلامنازع در منطقه مطرح است، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بازپس گیری نفتکش حاوی نفت، موجب تحقیر آمریکایی ها در جهان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور آمریکا در منطقه را عامل ناامنی دانست و تصریح کرد: تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به کشور های منطقه خروج کامل نیروهای تروریست آمریکایی است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که آمریکا در منطقه تنها به دنبال منافع نامشروع خود و همچنین تاراج منابع کشورهای مظلوم منطقه است، بیان داشت: متأسفانه همراهی برخی کشورهای منطقه با این رژیم تروریستی راه نفوذ آنها در منطقه را باز کرده است./950/ت310/

ارسال نظرات