۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۹۴۴۴۵
امام جمعه ساری:

اقدام قاطعانه سپاه پاسداران مایه آبروریزی و بی حیثیتی آمریکایی ها شد

اقدام قاطعانه سپاه پاسداران مایه آبروریزی و بی حیثیتی آمریکایی ها شد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: اقدام قاطعانه نیروی دریایی سپاه پاسداران در برابر تجاور آمریکایی ها، مایه بی حیثیتی و آبروریزی آنها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به روز فرهنگ عمومی به وظایف شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: فرهنگ عمومی جامعه باید بر اساس الگوی اسلامی ایرانی مهندسی شود تا دشمنان در فرهنگ عمومی جامعه مهندسی غلط نداشته باشند و فرهنگ ما را تغییر ندهند.

وی در ادامه سخنان خود به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه اشاره کرد و افزود: علم خیلی مهم است، اما صلح و توسعه مهم تر از علم است به همین دلیل علم نباید در خدمت جنگ، دزدی و تخریب باشد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به اقدام متقابل هکر های ایرانی بر علیه صهیونیست های جنایت کار اشاره کرد و گفت: هکر های ایرانی توانستند با دفاع سایبری خود پاسخ مهم و محکمی را به صهیونیست ها دهند.

وی همچنین به اهمیت کیفیت در صنایع و تولیدات داخلی اشاره کرد و افزود: صنایع و تولیدات ما باید با کیفیت باشند و انسان ها نیز باید کیفی تر بشوند و این کیفیت را از دین و ایمان و اخلاق باید بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه همچنین به 14 آبان ماه روز مازندران اشاره کرد و گفت: نخستین حکومت علوی در این دیار علویان شش تا پنج سال قبل از تولد امام زمان(عج) تشکیل شد و این نشان دهنده جایگاه مازندران در طول تاریخ است.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی در سرزمین اهل بیتی پایه گذاری شده است، افزود: امروز انقلاب اسلامی در سایه ارزش های دینی و معارف اهل بیت(ع) با قدرت در مسیر اهداف خود در حرکت است.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز انتصاب خود به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در حکم اینجانب نسبت به تقویت برجستگی های مردم مازندران و همچنین تقویت جریان انقلابی در این استان تأکید کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تحقق مازندران سالم یکی از اهداف و برنامه های ما است، ادامه داد: مازندران سالم یعنی شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی و همه باید برای رفع این آسیب ها تلاش کنیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به اربعین ارتحال علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و گفت: ایشان به حتم ابوالفضائل، علامه ذوالفنون و واصل علی الله بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به دزدی دریایی آشکار آمریکا در منطقه اشاره کرد و افزود: کار آمریکا به جایی رسیده که همانند دزدان سومالی، کشتی های نفتی را در خلیج فارس می دزدد، اما این بار با پاسخ قاطع و محکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شد که این مسأله واقعا برای آنها مایه بی حیثیتی و آبروریزی بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آمریکایی ها علیرغم امکانات و تجهیزات نظامی گسترده خود جرأت حمله به قایق های تندروی سپاه را نداشتند، ادامه داد: اگر هر کشوری بود آمریکا به طور قطع وارد عملیات می شد اما در برابر اقتدار نظام ما حرفی برای گفتن نداشتند./950/پ201/

ارسال نظرات