۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۹۴۲۵۲
امام جمعه بابلسر در گفت‌وگو با رسا:

آرمان های انقلاب در سایه روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی محفوظ می‌ماند

آرمان های انقلاب در سایه روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی محفوظ می‌ماند
مازندران - حجت الاسلام قلی پور گفت: آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در سایه روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی ملت ایران محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، گفت: سیزدهم آبان ماه روز مقابله با سلطه گری و جنایت های یک رژیم خبیث است.

وی با بیان این که در یوم الله 13 آبان، وحدت کلمه بار دیگر معنا خواهد شد، افزود: یوم الله ۱۳ آبان سند پرافتخار ماندگاری، از استكبارستیزی در گفتمان و فرهنگ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، یوم الله ۱۳ آبان را منشأ تحولاتی در روند تاریخی كشور و یادآور ایمان و اراده دانش آموزان و دانشجویان دانست، بیان داشت: امسال مردم و جوانان، دانش آموزان ودانشجویان با نمایش ایستادگی در ادامه همان مسیر استکبارستیزی خود با بصیرت و هوشیاری به میدان می آیند و دردفاع ازمظلومان عالم انزجار خود را از شیطان بزرگ را نشان خواهند داد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، کشورهای مستکبر، در رأس آنها آمریکای جنایت کار با تحریم ها و توطئه های خبیثانه دشمنی خود را به نهایت رساندند، تصریح کرد: شایسته است اقشار مختلف مردم با حضورپرشور و گسترده خود با امام(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا تجدید میثاق کنند و انزجار خود را ازدولت های مستکبر اعلام دارند.

وی با اشاره به اهمیت استکبارستیزی، از برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بابلسر همزمان با سراسر کشور خبر دادواز عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان واعلام انزجار و خشم خود از جنایت های شیطان بزرگ آمریکا و استکبار جهانی دعوت کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، یوم الله ۱۳ آبان را فرصتی مناسب برای تبیین جنایات استکبار جهانی و نمایش خشم و تنفر مردم مسلمان ایران اعلام کرد و گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان سندی متقن از آزادگی، ایستادگی و استکبارستیزی ملت مسلمان و مبارز ایران اسلامی است.

امام جمعه بابلسر، ملت بزرگ ایران را مردمی مقاوم و استکبار ستیز معرفی کرد و با بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه 43 سال است با همه مشکلات در برابر زیاده خواهی های دشمن با اقتدار ایستاده اند.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه روزی است که ملت بزرگ ایران فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از هر زمان دیگری فریاد خواهند زد، ادامه داد: ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای تبیین جنایات استکبار جهانی و نمایش خشم و تنفر مردم مسلمان ایران از دسیسه‌ها، شرارت‌ها و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و سران جهنمی آنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با بیان این که آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در سایه روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی ملت ایران حفظ خواهد ماند، بیان داشت: امروز پرچم ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از سوی مقام معظم رهبری در دنیا برافراشته است.

وی با بیان این که روحیه استکبارستیزی، مقاومت و ایستادگی ملت مبارز ایران اسلامی به الگویی برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است، افزود: تقویت این روحیه در جهان زمینه ساز افول آمریکای جهان خوار را فراهم کرده است./950/ت310/

افشین ایمانی برنجستانکی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
مرگ بر آمریکا
0
0