۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۹۴۵۲۱
حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری:

خیانت ها و خباثت های آمریکا علیه ایران در کتاب های درسی گنجانده شود

خیانت ها و خباثت های آمریکا علیه ایران در کتاب های درسی گنجانده شود
نماینده خبرگان گفت: افرادی که گمان می کنند آمریکا از روحیه استکباری و خوی استعماری دست برداشته، در اشتباهند زیرا روحیه استکباری آمریکا تغییر نکرده، بلکه بیشتر هم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا به تبیین عبرت ها و درسهای تسخیر لانه جاسوسی بری جامعه امروز پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، از این رو باید چگونگی تسخیر لانه جاسوسی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری گفت: مناسب است که جنایت ها، خیانت ها و خباثت های آمریکا علیه کشور ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و در کتاب های درسی دانش آموزان نوشته شود.

وی با بیان اینکه برخی سردمداران تسخیرکنندگان لانه جاسوسی آمریکا امروز از این حرکت خود پشیمان شدند و تغییر موضع دادند، خاطرنشان کرد: افرادی که امروز گمان می کنند آمریکا از روحیه استکباری و خوی استعماری دست برداشته، سخت در اشتباه هستند، زیرا که روحیه استکباری رژیم آمریکا تغییر نکرده، بلکه بیشتر هم شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در صدر اسلام و همراه پیامبر اکرم(ص) افرادی وجود داشتند که در دوران بعدی از ایمان و اعتقاد خود دست کشیدند، از این رو ممکن است اعتقاد آنها واقعی نبوده و تنها تظاهر به اسلام داشتند، اما حقیقتا ایمان نیاورده بودند، یا اینکه اگر به دین اسلام ایمان آورده بودند، اعتقاد آنها کامل نبوده است.

وی با بیان اینکه اگر اعتقاد انسان به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی کامل باشد، با آمدن شبهات و تغییر اوضاع و دوران ها از بین نخواهد رفت، افزود: درباره انقلابیون پشیمان باید گفت که این افراد یا انقلابی حقیقی نبودند و تنها تظاهر به انقلابی بودن و خط امامی بودن را داشتند یا اینکه در اعتقادات و ارزشهای خود محکم و راسخ نبودند و اکنون از اعتقادات و ارزشهای خود عدول کرده اند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
احسنت
0
0