۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۴۵۸۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد کرمانشاه خبر داد؛

ارسال ۳۲ مقاله به دبیرخانه همایش «سیمای امام رضا در ادبیات کودک و نوجوان»

ارسال ۳۲ مقاله به دبیرخانه همایش «سیمای امام رضا در ادبیات کودک و نوجوان»
کرمانشاه ـ فاضلی زاده گفت: ۳۲ مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهرام فاضلی زاده امروز در  نشستی خبری اظهار  داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با همکاری و تعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) میزبان همایش ملی علمی و پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان ۱۶ دوره این همایش‌ و یا جشنواره‌ها را به صورت پژوهشی را تاکنون انجام داده است، تاکید کرد: این همایش نوزدهمین دوره خود را تجربه خواهد کرد و امیدواریم که استقبال از آن که میزبانیش را استان کرمانشاه برعهده دارد، مطلوب باشد.

فاضلی زاده ادامه داد: موضوع این همایش به صورت تخصصی و پژوهش خواهد بود که در قالب آن ادبیات فارسی از زوایای مختلف همانند تاثیر ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امام رضا(ع) در این  باره مورد کنکاش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه اطلاع رسانی این همایش در سطح استان به نحو مطلوبی انجام شده است، تاکید کرد: برای اطلاع رسانی این همایش پوسترهای مربوطه در سطح استان توزیع شده است و نیز نشست های تخصصی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه فرهنگی تاکنون برگزار کرده ایم.

فاضلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق آخرین آمار تاکنون 32 مقاله از سوی علاقمندان شرکت در این برنامه به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه عنوان کرد: مراسم اختتامیه این همایش همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) که در آذرماه سالجاری می باشد، برگزار می شود.

فاضلی زاده در پایان با اشاره به اینکه در این همایش به ۱۲ مقاله برگزیده جوایز نقدی و لوح اهدا می گردد، خاطرنشان ساخت: تمامی مقالات و آثار ارسالی به این همایش به صورت کتاب منتشر خواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات