۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۹۴۵۹۷
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:

رسانه ها فعالیت های برون مرزی خود را تقویت کنند

رسانه ها فعالیت های برون مرزی خود را تقویت کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: امروز باید رسانه های ایران فعالیت های برون مرزی خود را برای پیشگیری از هر توطئه ای از سوی دشمن گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در نشست با جمعی از مدیران رسانه ای کرمانشاه که با موضوع وضعیت رسانه های استان برگزار شد، بیان کرد: در سال های اخیر شدت و حدت تهاجم فرهنگی علیه این کشور و نظام از سوی دشمنان افزایش چششمگیری داشته است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: این تهاجمات گسترده هر روز به شکلی خود را نشان می دهد به نوعی که دشمن از هر روزنه ای برای وارد آوردن ضربه خود استفاده می کند که آخرین موردهای آن را می توان به حمله سابیری به جایگاه های سوخت و دیگری را تلاش نافرجام آمریکایی برای دزدین نفکتش ایرانی دانست.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: با این حال به عینه می بینیم که رسانه های دشمنان هم سو با جنگ سالاران همان کشور هماهنگی ویژه ای دارند به گونه که رسانه های آنان به تربیونی برای توجیه فتنه گری هایشان عمل می کنند، ولی با این وجود باید اذعان کرد که سطح و میزان همراهی رسانه های داخلی ما، توقعی که ملت دارند را برآورده نمی کنند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه رسانه یکی از اهرم های قدرت هر نظامی در عصر کنونی است، گفت: باید در ارتقا کمی و کیفی رسانه ها و گسترش سطح پوشش آنها فعالیت داشته باشیم، امروز باید رسانه های ایران فعالیت های برون مرزی خود را برای پیشگیری از هر توطئه ای از سوی دشمن گسترش دهند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه به وضعیت رسانه ها در سطح این استان گریزی زد و تاکید کرد: در سال های اخیر بسیاری از عوامل دست به دست هم داده اند به گونه ای که امسال در بحث رسانه استان کرمانشاه با مشکلات بیشماری روبرو بوده و همین امر زمینه خروج برخی از اصحاب حرفه ای و چیره دست رسانه را از این حوزه فراهم آورده است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت و وزارت ارشاد از جامعه رسانه ای کشور، گفت: رسانه ها با وضعیت اقتصادی نامناسب کنونی نمی توانند تا مدت زمان زیادی هزینه ها و نیروهای خود را حمایت کنند، آمار بالای تعطیلی نشریات در سطح استان کرمانشاه نسبت به سال های گذشته نشانه ای از وضعیت بغرنج رسانه ها در حیطه مالی و حمایتی است.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه رسانه ها امیدوارند دولت سیزدهم راهکارهای برون رفت از این وضعیت را ترسیم کند، خاطرنشان کرد: رسانه ها امیدهای فراوانی به دولت آیت الله رئیسی و به ویژه  عملکرد وزارت ارشاد دارند، اگر این امر محقق شود رسانه ها دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت ولی اگر این مهم محقق نگردد، باید شاهد پسرفت رسانه ها در کشور به ویژه کرمانشاه باشیم./1400/پ210/

ارسال نظرات