۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۹۴۷۲۱
نماینده مجلس:

روزهای خوبی را برای مردم قم پیش بینی می کنیم

روزهای خوبی را برای مردم قم پیش بینی می کنیم
امیرآبادی فراهانی گفت: اراده خوبی در دولت به وجود آمده است، قطعاً با آمدن آقای شاهچراغی این هماهنگی در استان بیشتر هم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مهدی امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز دوشنبه با حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد ابراز داشت: از زحمات 3 ساله دکتر سرمست علی رغم مشکلات مالی دولت باید تقدیر کرد. دکتر سرمست مدیریت شهری را با همدلی و به خوبی پیش بردند و به سردار شاهچراغی هم تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: سردار شاهچراغی نیز در مدت خدمت در سپاه علی بن ابیطالب (ع) با همکاری دکتر سرمست استاندار سابق کارهای بزرگی را رقم زدند و این جای بسیار خرسندی و تقدیر دارد.

امیرآبادی فراهانی اذعان کرد: در ساخت و ساز در زلزله استان لرستان نیز سردار شاهچراغی به همراه خیرین قمی کار چشمگیر و بزرگی را رقم زدند و قابل تقدیر است لذا تجربه این سردار موجب شد وزیر کشور، وی را به عنوان استاندار قم در دولت مردمی آقای رئیسی انتخاب کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده و آقای ذوالنوری دو گزینه برای استانداری معرفی کرده بودیم، آقای کاظمی و سردار شاهچراغی گزینه های ما بودند، با حمایت رییس جمهور و وزیر کشور از استاندار جدید روزهای خوبی برای مردم و شهر قم پیش بینی می کنیم.

وی عنوان کرد: اراده خوبی در دولت به وجود آمده است، قطعاً با آمدن آقای شاهچراغی این هماهنگی در استان بیشتر هم خواهد شد، امید داریم خداوند به استاندار جدید و همه مسئولان کشور کمک کند و روزهای بسیار خوب برای مردم قم شاهد باشیم.

ارسال نظرات