۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۹۴۷۴۳
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد؛

ایستادگی در برابر زورگویی‌های آمریکا؛ تنها راه موفقیت ملت ایران

ایستادگی در برابر زورگویی‌های آمریکا؛ تنها راه موفقیت ملت ایران
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی با اشاره به اینکه راه موفقیت ملت ایستادگی را در برابر آمریکاست، گفت: باید به تحریم ها با عینک بدبینی نگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امشب در جمع حوزویان شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: پرچمی را که امام راحل با کمک جوانان بلند کردند به کوری چشم دشمنان هرگز زمین نخواهد ماند واستوارتر می ماند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه تنها راه موفقیت ملت ایستادگی را در برابر زورگویی وخباثتهای آمریکا است، گفت: کسی که خودش را تنها ابرقدرت دنیا می‌داند توان دفاع از یک کشتی را ندارد و این ماهیت آمریکاست و این آمریکای جنایتکار است که مذبوحانه به پایگاه‌های خود برمی‌گردد و ملت و پاسداران ما با سلاح ساده در برابر آنها ایستادندو مقاومت کردند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود افزود: سفارش رهبر انقلاب را به‌عنوان رویکرد و راهبرد هرگز فراموش نخواهیم کرد و نباید دشمنی آمریکا را فراموش کنیم زیرا اگر فراموش کنیم یقینا شکست خواهیم خورد.

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: باید به تحریم ها با عینک بدبینی نگاه کنیم که آنها خود باعث شدند ما شعار مرگ بر آمریکا را سر دهیم بدانیم و در طول انقلاب آمریکا بود که با نقشه های مختلف و شوم خود خواست کشور ما را به انحراف ببرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: چهره واقعی آمریکا این است که به دنبال سرقت اموال مملکت ما بودند اما رهبر ما چون ابراهیم زمان، راه را از چاه برای ما نمایان و روشن کردند که در مقابل تهدیدها و آشوبها جنایات آمریکا و همدستانش را  فراموش نکرده و با معنویت و بصیرت برهمه مشکلات پیروز شده و خواهیم  شد./1400/پ210/

ارسال نظرات