۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۹۴۸۴۳
رییس شورای اصولگرایان کاشان:

وحدت برمحور ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

وحدت برمحور ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
اصفهان - نائینی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را انگیزه الهی و وحدت بین آحاد مردم جامعه دانست و گفت: وحدت برمحور ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، جواد نائینی در نسشت با خبرنگاران به فرایند پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی درنگاه رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامى یک فرآیند طولانى و دشوارى است که به طورنسبى به آن اهداف نزدیک می‌شویم، اما برای تحقق آن راه طولانی در پیش است.

وی مرحله نخست را تحقق انقلاب اسلامی و مرحله دوم را تشکیل نظام اسلامی اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر انقلاب اسلامی ازاین دو مرحله عبور کرده است.

نائینی مرحله سوم را تشکیل دولت اسلامی دانست و با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هم اکنون دراین مرحله قرار دارد، اظهارداشت: رهبری علاوه برتشریح و تبین مرحله سوم تکالیف مردم و مسؤولان دراین مرحله را نیزاعلام کرده است.

به گفته وی مراحل چهارم و پنجم، تشکیل کشوراسلامی وهمچنین تشکیل دنیای اسلامی است که برای رسیدن به آن ازمردم و کارگزاران نظام اسلامی انتظارمی رود به وظایف خودعمل کنند.

نائینی با اشاره اینکه امروز درمرحله دوم که نظام اسلامی است قرارداریم، یادآور شد: ساختار‌های نظام اسلامی مشخص شده و درمرحله استقرار دولت اسلامی قرارداریم و استقراردولت اسلامی نیاز به هماهنگی و وفاق ملی و انجام تکلیف مردم نسبت به دولت وهمچنین عمل دولت به تعهدات وشعار‌ها و روش‌ها وشیوه‌هایی است که امامین انقلاب مشخص کرده اند.

وی افزود: استکبارستیزی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی باید به مردم اثبات شود.

نائینی ادامه داد: درحوزه امنیت و نظامی به ثبات رسیده ایم و نه تنها هیچ تهدیدی را برای انقلاب اسلامی در حوزه امنیت متصورنبوده بلکه دشمنان نظام هیچ برنامه ریزی برای حوزه امنیت ر ندارند.

آمریکا توان برخورد نظامی با ایران را ندارد

به گفته وی درگیری مستقیم آمریکا با ایران در جنگ نفتکش ها، کنترل آرکیو ۱۵۰ و موشک باران پایگاه عین الاسد نشان دهنده این است که آمریکا توان برخورد نظامی با ایران را ندارد.

وی گفت: زمانی دولت اسلامی محقق خواهد شد که دولتمردان بتوانند شعار‌های انقلاب اسلامی را محقق کنند، از این رو در صورت تحقق شعار‌های انقلاب اسلامی مردم به سمت و سوی دولت اسلامی گام برخواهند داشت درغیر این صورت در همین مرحله متوقف خواهیم شد.

نائینی ادامه داد: فساد ستیزی، عدالت اجتماعی، استقلال و آزادی، نگاه به درون، اقتصاد مقاومتی، روحیه استکبارستیزی از جمله مؤلفه‌ها و شاخص‌هایی برای دولت اسلامی است تا اثبات شود می‌تواند اداره جامعه را تا تحقق جامعه اسلامی ادامه دهد.

وی این اتفاق را نیازمند دو مولفه مهم مردم و دولت دانست و ابرازداشت: دولت باید برای ایجاد نشاط وشادابی و طراوت و امید به آینده تلاش کند تا مردم احساس کنند دولت توانایی اداره جامعه مطلوب را در قالب اسلام ناب محمدی دارد و مردم نیز با ایجاد وحدت و همدلی و هماهنگی بین خود و مسؤولان به اداره جامعه کمک کنند تا جامعه به سمت تمدن اسلامی حرکت کند واین جاده دو طرفه مردم و دولت برای تحقق تمدن اسلامی است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل ادامه داد: ایران اسلامی امروز در برخی مؤلفه‌ها ازجمله امنیت و سیاست توانسته قدرت بازدارندگی خود به دنیا تحمیل اثبات کند و استکبارجهانی متوجه شده نمی‌تواند با ایران مقابله کند.

آمریکا تا به تعهدات خودعمل نکنند اجازه ورود مجدد به برجام را ندارد

به گفته وی آمریکا بعد ازخروج از برجام تا به تعهدات خودعمل نکنند اجازه ورود مجدد به برجام را ندارد ومطمئنا ایران این اجازه به آمریکا نخواهد داد بدون انجام تعهداتش به برجام برگردد که این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نانینی گفت: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی توجهی به موضوع خودکفایی، روش‌ها و شیوه‌ها در حوزه اقتصاد، تولید داخل، جلوگیری ازخام فروشی، وابستگی اقتصاد نفتی، عدم مبارزه با فساد و رانت خواری است.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را انگیزه الهی و وحدت بین آحاد مردم جامعه دانست و ابرازداشت: وحدت برمحور ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، ضمن اینکه فراموش کردن آرمان‌های انقلاب و تفرقه و اختلاف سبب شکست انقلاب اسلامی است.

مسؤولان تلاش کنند روحیه نشاط و شادابی و امید به آینده در مردم زنده شود

رییس شورای اصولگرایان کاشان تأکید کرد: فصل جدید نشاط و طراوت و امید به آینده درمردم باید زنده شود و مسؤولان باید توجه داشته باشند مردم امانت‌هایی هستند که در اختیار آن‌ها است و باید کمک کنند تا روحیه نشاط و شادابی و طراوت و امید به آینده در مردم زنده شود.

نائینی گفت: شهدا با دادن جان خود دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی واسلام و نظام و رهبری انجام دادند و سهم مسؤولان نیزنسبت به امانت الهی انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر و بدون منت به مردم است تا جامعه را به نشاط و شادابی برسد./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات