۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۹۴۹۸۴

ایران مسیر توسعه را طی می‌کند

ایران مسیر توسعه را طی می‌کند
وحیدی با بیان اینکه تنظیم بازار و ساماندهی کرونا از اقدامات جدی دولت است گفت: اتفاقات خوبی در در زمینه کنترل بازار سیمان،فولاد و کرونا افتاده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران در ساری ، گفت: ایران مسیر توسعه را طی می‌کند و به سمت مدینه فاضله‌ای که نقطه تجلی پیشرفت‌ها و در راس همه  آنها پیشرفت‌ انسانی است در  حال حرکت است.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایه حرکت انسان ها را به سمت افق‌های های بلند فراهم کرده است، گفت: ایران اکنون کانون توجه همه آزادیخواهان جهان است به گونه ای که مردم مظلوم جهان با هر پیشرفت ایران خوشحال و با هر اندوه ایران ناراحت می‌شوند.

وحیدی گفت: دولت مردمی یعنی وفاق اجتماعی و همبستگی ملی که زمینه ساز حرکت و توسعه باشد چون بدون وفاق و همدلی حرکتی صورت نمی‌گیرد.

احمد وحیدی با بیان اینکه مسیر ما مسیر مردم سالاری دینی با قرائت خاص نظام ایران اسلامی است، گفت: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی و ایران قوی نامگذاری شده و این امر زمانی محقق می‌شود که امور مردم در دست مردم باشد و مسئولان نیز جز خدمت به مردم نیندیشند.

وزیر کشور با بیان اینکه تنظیم بازار و ساماندهی کرونا  از اقدامات جدی دولت سیزدهم است  گفت: اتفاقات خوبی در در زمینه کنترل بازار سیمان، فولاد و کرونا افتاده است و در سایر کالا‌ها نیز مشابه همین اتفاق خواهد افتاد.

وحیدی با اشاره به اینکه دشمنان و فتنه‌گران به دنبال ناامید‌ی مردم ‌هستند گفت: باید کمک کنیم تا امید به جامعه برگردد و نمونه بازگشت اعتماد در زمان حمله سایبری به جایگاه‌های سوختی کشور بودیم که اصلاح امور سوخت‌رسانی را مردم شاهد بودند.

او بر لزوم ایجاد حرکت دائمی و تحول انقلابی تاکید کرد و افزود: تفاوت علایق و سلایق در کشور طبیعی است اما همه اجزای حکومت باید در پیکره واحدی منافع مردمی را دنبال کنند

وزیر کشور گفت: مشکلات کشور لاینحل نیست بلکه  ساده هستند اما مهم این است که برای حل آن همه یکپارچه باشیم.

وحیدی گفت: حفظ جنگل و زمین‌های کشاورزی جزوی از منافع ملی است و مسیر حرکت ما هم تامین منافع ملی است که از طریق وفاق اجتماعی حاصل می شود.

او گفت: برای حل مشکلات اقتصادی استان‌ها برای هر استان برنامه‌های خاصی تنظیم شده است که متناسب با آن حرکت خواهند کرد.

آغاز دوره جدیدی برای خدمت

او مازندران را سرزمین عالمان و عارفان و شهدای بزرگ دانست گفت: مازندران هم به لحاظ معنوی، هم حماسه و هم طبیعت استانی مهم است و داشتن رتبه‌های برتر در تولیدات کشاورزی و دامی یکی از ظرفیت‌هایی است که باید حداکثر بهره از آن‌ها گرفته شود.

وحیدی با بیان اینکه حل مشکلات مازندران از درون مازندران باید آغاز شود، گفت:مازندران باید یش از ۱۵ میلیارد دلار صادرات کشاورزی و شیلاتی و دامی داشته باشد و پرورش ماهیان خاویاری می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به این منظور باشد.

وزیر کشور گفت: دوره جدیدی از خدمت با حضور استاندار جدید فراهم می شود و همه باید با وفاق و همدلی به استاندار جدید برای رسیدن به هدف ها کمک کرد.

ارسال نظرات