۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۹۵۰۹۳
مدیر کل دادگستری خوزستان مطرح کرد؛

آزادسازی ۱۸۳ زندانی غیر عمد در ۶ ماهه نخست سال

آزادسازی ۱۸۳ زندانی غیر عمد در ۶ ماهه نخست سال
خوزستان_حجت الاسلام والمسلمین مرادی از آزادی ۱۸۳ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی، مدیر کل دادگستری خوزستان امروز در دیدار با علی شمس، مدیر عامل ستاد دیه کشور از آزادی ۱۸۳ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبرداد و بیان داشت: این افراد، به دلیل محکومیت‌های غیراز کلاهبرداری در زندان به سر می‌برند که خوشبختانه با کمک خیرین و ستاد دیه استان از زندان رها و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

مدیر کل دادگستری خوزستان با اشاره به میزان بدهی این افراد عنوان داشت: زندانیان جرائم مالی غیرعمد؛ خلافکار و مجرم نیستند و این اشخاص بدون ارتکاب جرم متحمل ضرر و خسارت‌های مادی و معنوی شده‌اند؛ بنابراین از خیران و نیکوکاران انتظار داریم تا زندگی تازه‌ای را به این زندانیان ببخشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۳۰۴ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان در حال تحمل کیفر می‌باشند که نیازمند سخاوت خیرین و نیکوکاران ارجمند هم استانی هستند.

در پایان نیز رییس هیأت امنای ستاد دیه خوزستان از بخشش بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال از طلب شکات و خواهان پرونده‌های مربوطه خبرداد و ضمن تقدیر از آن‌ها تصریح کرد: این کار افزون بر آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، رضایتمندی خداوند متعال را به همراه دارد. /۹۴۵۴۱/پ210/

ارسال نظرات