۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۹۵۱۹۳
امام جمعه اسلام آبادغرب:

کشورهای غربی تاکنون در حکم خروج از برجام عمل کرده‌اند

کشورهای غربی تاکنون در حکم خروج از برجام عمل کرده‌اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام موسوی گفت: آمریکایی ها و کشورهای غربی با عمل نکردن به تعهدات شان در حکم خروج از برجام عمل کرده اند، در حالیکه ایران به تعهدات خود پایبند بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امروز در دیدار با حوزویان شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: شهردار جدید اسلام آباد غرب خواست می کنیم که تمام ظرفیت های شهر را با کمک اعضای شورای اسلامی شهر، دیگر ادارات و مسؤولین شهرستان پای کار بیاورد تا با همت همگانی گوشه ای از محرومیت محلات حاشیه شهر و کم برخوردار رفع شود.

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به نزول باران رحمت و شکرگذاری بخاطر این نعمت الهی، گفت: متاسفانه آبگرفتگی معابر عمومی در زمان بارش در برخی از مناطق شهر عبور و مرور مردم را مختل می کند و مردم را دچار مشکل می نماید که لازم است هم شهرداری و هم مردم نسبت به جمع‌آوری پسماند و مصالح ساختمانی رعایت کنند. زیرا این شرایط وضعیت زیبنده شهر شهیدان مرصاد نیست.

امام جمعه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دگرگونی شرایط بین المللی، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران شرایطی را برای مذاکرات تعیین کرده که بارها از لسان مقام معظم رهبری مطرح شده است.

حجت الاسلام زمانی موسوی اظهار داشت: اما در دولت قبل به آن توجه نشده است و دور جدید مذاکرات توسط دولت جدید با دو شرط لغو تمامی تحریم‌ها و ارائه تضمین لازم از سوی غربی ها، اعلام شده است.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: غربی‌ها در غوغای رسانه ای خود اعلام کرده اند که ایران باید به مذاکرات برگردد در صورتی که ایران اصلا از مذاکرات خارج نشده است، اما آمریکا و کشورهای غربی یا عملا از برجام خارج شده یا با عدم عمل به تعهدات شان در حکم خروج از برجام عمل کرده اند در حالیکه جمهوری اسلامی به تعهدات خود پایبند بوده است.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: ولی اگر لازم باشد و ادامه مذاکرات موجب تضییع حقوق ملت باشد، قطعا جمهوری اسلامی برای خروج از مذاکرات اقدام خواهد کرد./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات