۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۹۵۲۶۹
آیت الله عبداللهی عنوان کرد؛

ضرورت کسب تخصص از سوی اعضای گروه های جهادی طلاب و بسیج

ضرورت کسب تخصص از سوی اعضای گروه های جهادی طلاب و بسیج
کرمانشاه ـ آیت الله عبداللهی گفت: کسب تخصص از سوی اعضای گروه های جهادی طلاب و بسیج می تواند زمینه ساز تحول بزرگ در کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی امروز در دیدار جمعی از گروه های جهادی طلاب و بسیج استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: خروجی کار گروهی همیشه سودمند بوده است و زمانی که این گروه ها با نیت و اخلاص دست به انجام کاری می زنند بهترین نتایج حاصل می شود و بهترین نمونه عینی این مهم را می توان به حضور داوطلبانه رزمندگان در جبهه های جنگ و دفاع از کیان مملکت دانست.

این شاگرد برجسته حضرت امام خمینی(ره) گفت: بعد از پایان هشت ساله دفاع مقدس نه تنها در بحث کارهای گروهی و جهادی کاهشی در کشور نداشته ایم بلکه روز به روز شاهد افزایش کمی و کیفی گروه های جهادی هستیم که این امر را باید به فال نیک گرفت.

این عالم برجسته کرمانشاهی ادامه داد: در حوادث طبیعی به مانند زلزله، سیل و... همواره این گروه های جهادی بوده اند که بیشترین خدمات را به مردم و آسیب دیدگان ارائه کرده اند که بهترین نمونه را می توان حضور سریع گروه های جهادی در مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در استانمان دانست.

آیت الله عبداللهی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: متاسفانه روز گذشته شاهد وقوع چندین زلزله شدید در استان هرمزگان بودیم که همگان دیدیم تمامی امکانات کشور به ویژه گروه های جهادی برای اعزام به منطقه اعلام آمادگی کردند که این نشان از روحیه جهادی بسیاری از جوانان این مملکت به ویژه نیروهای بسیجی، طلاب و... دارد.

این شاگرد برجسته حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد: با این وجود دولت باید همواره از نیروهای جهادی حمایت های خود را داشته باشد، نباید اجازه دهیم که روزمرگی باعث شود که این گروه ها به حاشیه بروند زیرا پتانسیل گروه های جهادی برای همه ما ثابت شده است و آخرین نمونه آن هم حضور این عزیزان در بحث مبارزه با کرونا بود.

آیت الله عبداللهی کار گروه های جهادی را نوعی عبادت عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری درباره گروه های جهادی و جایگاه آن در جامعه می فرمایند: « تشکیل گروه‌های جهادی و خدمات خالصانه آن‌ها از جمله برکات حضور انگیزه‌های دینی و انقلابی در میان جوانان عزیز ما است. آن را باید قدر دانست. خاطرات آنها هم می‌تواند سندهای پرافتخاری برای امروز و فردای کشور و انقلاب باشد. کوشش شما در این راه ماجور است انشاالله».

این عالم برجسته کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: باید گروه های جهادی برای ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر در دوره های آموزشی حضور داشته باشند، زیرا نیت خدمت در نزد تک تک اعضای گروه های جهادی وجود دارد، پس چه بهتر که هر یک از این اعضا در کار خود متخصص و کارآمد شوند و آنگاه همین گروه های جهادی می توانند در کشور تحول آفرین باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات