۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۹۵۳۴۹

سخنی با متولیان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) و سایت جماران

سخنی با متولیان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) و سایت جماران
مسئولان سایت جماران بجای پاسخگویی نسبت به پرسش مشفقانه خبرگزاری رسا، دست به تهمت زنی، سیاه نمایی و فرافکنی در چندین یادداشت زدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در دو روز گذشته خبری با تیتر «دشمن شناسی؛ عنصر فراموش شده متولیان موسسه نشر آثار امام» به همراه تصویر حجت الاسلام سیدحسن خمینی و سیدهادی هاشمی (برادر مهدی هاشمی معدوم لیدر جریان شیخ منتظری) توسط خبرگزاری رسا منتشر و این نکته دلسوزانه مطرح شد که موسسه نشر آثار امام درباره رنجنامه مرحوم حاج احمد آقا کوتاهی داشته و این پیام ضمنی منتقل شد که با وجود ناهمسوئی جریانی و اندیشه ای حجت الاسلام سید حسن خمینی با جریان ضدانقلاب داخلی مانند عناصر بیت قائم مقام مخلوع و فریب خورده، چگونه است که افرادی طمع به نزدیک شدن ایشان به جریانات مطرود امام خمینی و یادگار امام دارند؟

با انتشار خبر «دشمن شناسی؛ عنصر فراموش شده متولیان موسسه نشر آثار امام» در خبرگزاری رسا، مسئولان سایت جماران بجای پاسخگویی نسبت به پرسش مشفقانه خبرگزاری رسا، دست به تهمت زنی، سیاه نمایی و فرافکنی در چندین یادداشت زدند؛ یادداشت هایی که معلوم نبود در پی چیست و انگار از روی تعصب نامعقول تنها در صدد تخریب رسانه حوزوی است.

سخنی با متولیان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) و سایت جماران

حال اینکه خبرگزاری رسا برای نزدیکان، خصوصا نوه امام خمینی (ره) جایگاه والا و احترام ویژه ای قائل است؛ چه این که مردم و دوستداران بیت امام خمینی (ره)  از جناب حاج سیدحسن آقا انتظار دارند به عنوان یادگار یادگار امام راحل با الگوگیری از پدر و پیروی از منطق پدر بزرگ بزرگوارشان با این جریان خطرناک و سایر مطرودان امام راحل قطع رابطه کرده و مرزبندی خویش را با باند منحرف سید مهدی هاشمی معدوم و جریان دفتر شیخ منتظری شفاف اعلام کنند تا افراد و جریان های زخم خورده از پدر و پدر بزرگ بزرگوار ایشان، نسبت به نزدیکی و تاثیرگذاری بر ایشان و به تبع، موسسه تحت اشراف ایشان و رسانه های متبوع، طمع نکنند.

فقدان سیاست گذاری خبری، عدم الگوی رسانه ای منطبق با سیره و اندیشه های امام راحل، تعجیل در تصمیم گیری، اضطراب در تولید متون خبری آمیخته با تحلیل و راهبرد جذب بی قید در سایت جماران کار را به جائی رسانده که باعث ابراز بغض نسبت به دوستداران امام، نفرت پراکنی درباره رسانه های حوزوی انقلابی، ابراز محبت نسبت به افراد زاوبه دار با نظام اسلامی، تمسک به  ادبیات توهین آمیز و تمسک به قداست امام عظیم الشان شده است. گوئی شتاب گرانشی سایت جماران در جاذبه و دافعه دچار آسیب شده است.

دوست داران و پیروان حقیقی پیرجماران نگران تحریف شخصیت و سیره ایشان هستند. از این رو خبرگزاری رسا بر اساس راهبرد خود در «تحریف زدائی از شخصیت امام راحل» و رعایت سیاست خبری «حفظ جلالت شان و احترام بیت امام راحل»، عملکرد موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)، مراکز و سایت های خبری مرتبط با آن را از مبانی فکری بیت امام و تمایلات انقلابی حجت الاسلام سید حسن خمینی تفکیک کرده است؛ بنابر این رسانه های وابسته به جای پنهان شدن و خرج کردن از آبروی بیت امام، نسبت به عملکرد خود پاسخ گو باشند که چرا موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) و ارگان رسانه ای آن تبدیل به سکوی انتشار افکار غرب گرایان، پاتوقی برای جناح اصلاحات و ویترین چهره های زاویه دار با نظام اسلامی شده است؟

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
از مواضع انقلابی خبرگزاری رسا حمایت می کنیم
6
2
صادق جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
این جریان از سعه صدر رهبر معظم انقلاب سو استفاده می کنند
5
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
چرا موسسه نشر مواضع صریح انقلابی نمیگیرد؟
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
باعث تاسفه واقعا
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
آیندگان درباره میراث داران امام چه قضاوتی خواهند داشت
2
0
فاطمه رستمیان
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
امیدواریم آقاسید حسن آقا تمام زحمات و حاصل عمر امام رضوان الله تعالی علیه را بر باد ندهد.
1
0
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
اعتراض مسلمانان کانادا به منع پوشینه و نقاب زنان مسلمان
انتقاد..
0
0